Direktlänk till inlägg 21 april 2008

Måndag igen och nya tag!

Av Lena - 21 april 2008 10:02

Helgen har varit huur bra som helst! Perfekt sätt att fira min 20års-dag på!

Matchen i lördags vann vi med 2-1 över Hsk. Jag fick dock kliva av efter ca 25min, då något hände med mitt knä. Kan fortfarande inte räta ut benet, så jag ska snart ta mig ur sängen och ringa till läkaren. Lika bra att kolla upp det riktigt!

Efter matchen ringde Emmelie. Hon hade fixat förfest hos Jenny och undrade om jag ville åka dit innan Solle. Sagt och gjort. När jag kom hem gjorde jag mig iordning för att sedan åka upp på bruket. Vart strul med skjutsen till Solle, så vid 19.30 skjutsade Jocke och Nicke oss.

Sen vart det nån skum förfest innan kvällen avslutades på Impuls.

Jag, Emmelie och Sandra lyckades ragga skjuts hem med Marcus N. Verkligen supersnällt att vi/JAG(!!) fick åka. Vet ju att vi inte har perfekta "historien" bakom oss. Ali bjöd på pizza, godaste pizzan jag ätit tror jag. Mums!

I bilen på vägen hem somnade jag som ett litet barn på Emmelies axel. Tröttare än tröttast! Hade iaf én jättetrevlig kväll och det var roligt att testa nåt nytt uteställe. Anledningen till att vi fick för oss att åka till Solle var att gladan körde 30+, och Ali lovade oss att vi garanterat skulle komma in, även om det var fullsatt.

Hur som helst. En lyckad kväll, och ett stort plus var ju att Mallan o Sandra var där. Även Bettan! Kanonkväll :) Tack tack!


Igår ringde Maria o väckte mig 9.30 En timme senare åkte vi o kollade på fotbollen. Där vi roade oss en hel del. Sen att jag var dyngbakis med svullna ögon-(enligt Maria)..var en annan sak.


Nu är det bara att samla nya krafter och ladda inför kommande helg. Personalfest på fredag, fira Carro som fyller 18 på lördag. Kommer bli great! Sen äre inte länge kvar till sista april nu heller;)


Nu ska jag ringa o höra om gullisen vill ta en fika med mig i det fina vädret idag. Har dock inte kollat ut än. Litar på Emmelies blogg om att det är fint väder nu :P

 
 
Sandra

Sandra

21 april 2008 12:21

tack för i helgen Lena! Jäkligt roligt som alltid!;) Kramen

http://spetsen.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 9 oktober 2008 20:27

Jag tog och bytte blogg, så ni finner mig här istället   http://lenadahlberg.blogg.se/ ...

Av Lena - 3 oktober 2008 13:55

Idag är det fredag, helt klart alla veckors bästa dag. Tog en riktigt sovmorgon och nu har jag diskat, plockat undan lite och gjort mig själv klar för att gå en sväng på stan och få lite saker inhandlat.   Igår spenderade jag kvällen hemma hos min sy...

Av Lena - 30 september 2008 16:11

..efter fredag då, såklart! Idag släpptes ju nya avsnitt av OTG och GG. Great! Ska dock vänta och se dom ikväll då älsklingen också här, mys <3 Dagarna bara rinner iväg nu och snart rycker han in min lilla plutt. Söndagen den 13 skjutsar jag ner h...

Av Lena - 29 september 2008 15:15

Då är det snart dags för att börja knalla iväg till jobbet igen. Känns väldans segt måste jag säga, soffan ser såå härlig ut... Ska försöka åka in en sväng på dollar sen också om jag får tid över på jobbet. Såg att jag varken hade typ hushållspapper,...

Av Lena - 29 september 2008 14:08

Är som sagt ledig idag mellan 12-16. Hitills har jag bara slöat i soffan. Mår lite dåligt då jag kollar runt i min lilla lya, ser förjävligt ut. Ska alldeles strax ta tag i disken, ett måste. Jag får ta resten ikväll när jag kommer hem, damma, torka ...

Ovido - Quiz & Flashcards