Alla inlägg den 17 april 2008

Av Lena - 17 april 2008 21:06

..så får jag åka hem o slappa, ska bli skönt :)

Har dock haft mycket ledig tid ikväll..är en snabbt arbetande kvinna ;)


På lunch/middagen vart det en sallad på punkten..flickorna gjorde mig sällskap. Trevligt.

De hade även varit och bokat bort på Kramm tills imorgonkväll..kommer bli riktigt trevligt!


Annars har jag blivit stoppad av polisen två gånger idag. Samma poliser dessutom, fast på två olika ställen. Lite irriterande men det var bara att blåsa :P


Näe nu ska jag snoka runt lite här på nätet..tjoho!

Av Lena - 17 april 2008 11:17

Machen igår var helt värdelös. Förlora med 2-1..mer tänker jag inte säga. Bara att ta nya tag inför matchen på lördag.

Åkte aldrig in nåt till stan igårkväll o kollade Maria, fast det borde jag nog gjort. Gumman var bra på luset där när hon ringde ;) Sorry att ja inte dök upp, men jag orkade verkligen inte efter matchen..


Dåligt humör är jag på också..jäkla dynga. Känner inte alls för att fylla år imorgon. Just därför tänker jag nog låta det vara som vilken dag som helst. Mamma o dom får trycka i sig smörgåstårtan själv medan jag ligger i sängen o sover. Allt känns värdelöst!

Och inte blire bättre av att ja ska iväg o jobba nu 12-21.30


Näe nu ska jag gå ner o borsta tänderna osv..trevlig torsdag;)


Och inflyttningsfesten vet jag inte när den blir..inte långt efter att jag fått nycklarna iaf..så nu vet du de andreas :)


Och Emmelie, jag har en liten rolig sak att berätta för dig som jag glömde säga igår ;)


hejsvejs!

Ovido - Quiz & Flashcards