Alla inlägg den 6 april 2008

Av Lena - 6 april 2008 23:10

Igår åkte jag, Emmelie, Carro och Maria till Sandra o Malin för att kolla in deras hus. Och jag säger då det, shit vad bra dom kommer få det där. Hur fint som helst! :) Vart lite rädd först dock att det var huset bredvid, men som tur var så var det inte det ;)

Vi hade iaf med oss tårta som vi tryckte i oss medan vi satt o surra på. Vart en hel del historier om vågra gamla fyllor..eller gamla o gamla ;)

Vi är iaf ett klockrent stört gäng! :)

Sen bar det iväg till Bruket. Spelade "med andra ord" hos Danne. Jag, Emmelie, Nicke, Carro, Malin, Linda, och självklart Danne då. Riktigt trevligt! En perfekt nykter lördag måste jag säga.


Idag vaknade man upp och mådde prima, såå skönt! Satt igång med lite städning av rummet, men oj vilket projekt det där. Måste fortsätta imorgon. Nu ikväll åkte iaf jag, Emmelie o Elin till Sandra o Malin igen. Surrade, drack kaffe och hade det trevligt. Hjälte även tjejerna med att skruva ihop lite stolar såklart :)


Nu sitter man hos Emmelie o degar. Tänkte gå in på Krambo imorgon så då passade det bra att sova här. Är less på att bo hemma nu, så får väl se. En etta eller en trea med Emmelie ;)



Nä nu ska jag krypa ner under täcket o sova..såå trött.

Hoppas alla haft en kanonhelg!

Gnatt

Ovido - Quiz & Flashcards