Alla inlägg den 12 april 2008

Av Lena - 12 april 2008 18:04

Nu kan festen börja! ;)

Av Lena - 12 april 2008 08:46

Känner mig på otroligt bra humör idag, är till o med pigg...och det hör ju inte till vanligheterna :P

Är så otroligt skönt när man ser schemat för dagen, och att man får börja åka till söta tanter. Alla jag har varit till idag har verkligen gjort mig på strålande humör ..haha :) Har lovat en tant att dansa för fullt för henne ikväll ;)


Just nu längtar jag till jag får sätta mig i bubbeln och bara koppla av. Ska bli så otroligt skönt. Plockade även med mig datorn hit in till stan..så nu kan jag kolla på några avsnitt av andra avenyn sen ;)



Av Lena - 12 april 2008 00:23

..åkte hem för att sova i min egen säng istället. Segt att man börjar 7 bara:S


Imorgon efter jobbet blire en solning, sen bubbel med tjejerna. Mys :)

På kvällen blire som sagt partaj, och troligtvis en sväng på gladan..haha :)

Längesen man var där nu..


Nä nu blire andra avenyn sen sova..

Ovido - Quiz & Flashcards