Alla inlägg den 30 april 2008

Av Lena - 30 april 2008 10:18

Det mesta av utslagen är borta, tack o lov!

Fick lov o ta hjälp inatt så man fick upp det sista av penicillinet som var kvar i kroppen. Mådde verkligen inge bra =/

Hatar dock o spy´, men gånger som dessa har man inte så mkt val...


Ska snart dra mig upp ur sängen och kasta på mig kläderna. Sen blire att åka in till stan o plocka upp Emmelie o Carro. Några ärenden som måste göras.

Bland annat köpa mat, för grillas ska det göras! Sen ska ja kila in på systemet åt Nicke eftersom han jobbar till 15...sen äre massa mer som ska göras men inte ska nämnas här :)


Näe dags o sätta lite fart. Vi ses ikväll mina kära vänner!

Hoppas alla får en trevlig dag/kväll :)

Av Lena - 30 april 2008 00:47

är något jag aldrig brukar råka ut för. Men så finns den här dagen som man verkligen sett fram emot så oerhört länge. Just när den kommer så åker jag självklart på en dunder-förkylning. Öroninflammation och det gäller att käka penicillin. Visst låter det skoj?

Det där var bara början..


Jag åker såklart på en av biverkningarna också. Hudutslag.

Hela kroppen kliar och jag ser ut som en jävla salami.

Nyss duschat, smörjt in mig..och nu hoppas jag på det bästa.

Är det inte borta imorgonbitti dör jag.


Det är så jävla typiskt mig att råka ut för sånt här...gaaah!



Ovido - Quiz & Flashcards