Direktlänk till inlägg 4 maj 2008

Helgen

Av Lena - 4 maj 2008 14:48

Söndag idag och jag känner mig riktigt på hugget för en gångs skull.

Igår på dagen vart det match i Härnösand mot Bondsjöhöjden. Vinst med 4-1 och om en vecka är det seriestart.

När jag kom hem slocknade jag som ett barn på sängen och sov fram till kvällskvisten. Var huur trött som helst.

Sen vart det till att svida om och åka in till stan. Jag, Emmelie, Palle, Maria, Robin och Elin traskade upp på festo för att kolla in Metal meltdown. Inte direkt nån musik för mig, Maria o Robin men det var trevligt att göra nåt nytt för en gångs skull. Även om man hade ont i skallen efteråt. Maten var iaf god ;)

Gänget drack iaf öl medan jag valde att hålla mig till vatten. Skönt med en riktigt vit helg. Behövdes verkligen!


Ikväll blire nog till att gå upp på Frånö Ip och kolla matchen mellan Frånö-Ramvik. Hoppas det inte blir allt för kallt bara..


Nej nu måste jag ringa syrran(Mia), hon är den enda som kan förstå mig i en viss sak. Den enda som inte hånar mig. Nä, först blire nog en kall dusch. Jag behöver verligen kyla av mig..

 
 
Emmelie

Emmelie

4 maj 2008 15:06

Den enda som inte hånar dig!?

http://emmelienilsson.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 9 oktober 2008 20:27

Jag tog och bytte blogg, så ni finner mig här istället   http://lenadahlberg.blogg.se/ ...

Av Lena - 3 oktober 2008 13:55

Idag är det fredag, helt klart alla veckors bästa dag. Tog en riktigt sovmorgon och nu har jag diskat, plockat undan lite och gjort mig själv klar för att gå en sväng på stan och få lite saker inhandlat.   Igår spenderade jag kvällen hemma hos min sy...

Av Lena - 30 september 2008 16:11

..efter fredag då, såklart! Idag släpptes ju nya avsnitt av OTG och GG. Great! Ska dock vänta och se dom ikväll då älsklingen också här, mys <3 Dagarna bara rinner iväg nu och snart rycker han in min lilla plutt. Söndagen den 13 skjutsar jag ner h...

Av Lena - 29 september 2008 15:15

Då är det snart dags för att börja knalla iväg till jobbet igen. Känns väldans segt måste jag säga, soffan ser såå härlig ut... Ska försöka åka in en sväng på dollar sen också om jag får tid över på jobbet. Såg att jag varken hade typ hushållspapper,...

Av Lena - 29 september 2008 14:08

Är som sagt ledig idag mellan 12-16. Hitills har jag bara slöat i soffan. Mår lite dåligt då jag kollar runt i min lilla lya, ser förjävligt ut. Ska alldeles strax ta tag i disken, ett måste. Jag får ta resten ikväll när jag kommer hem, damma, torka ...

Ovido - Quiz & Flashcards