Alla inlägg den 31 maj 2008

Av Lena - 31 maj 2008 16:34

Blir många inlägg idag känner ja.

Känner mig iaf på sjukt bra humör idag. Vet inte riktigt varför? Borde väl inte vara det..?..

Whatever..


Blir iaf grillning hemma hos bror och ingen är gladare än jag. Dom ska upp till Solle senare då det lär väl drickas en del skulle ja tro. Får se hur jag lyckas med det lugna stadiet. Men jag har faktiskt matchen i bakhuvudet så i behöver 3p nu!

Näe nu måste jag fixa till mig..

Hitta nåt i garderoben känns som ett evighetsprojekt..

Av Lena - 31 maj 2008 15:48

Efter jobbet blev det stan med Mli o Palle. En sallad på jakten, nytt linne åt Mli osv. Mysigt! :)

Blir ingen grillnings hos brorsan ikväll..lite trist måste jag säga. Så nu vet jag inte alls vad jag ska ta o hitta på. Får se får se..sugen på o dra till stan ikväll iaf o träffa lite folk :)


Får höra vad Mli o Elin har för planer.

Nu blir det iaf en lång o skön dusch :)

Av Lena - 31 maj 2008 10:35

Sitter på jobbet nu. Är inte allt för trött faktiskt. Igår var vi först och kollade på herrarnas match. Riktigt bra med 1p men tråkigt att det inte blev 3..var ju så nära.

Sen traskade vi in till stan, mötte upp Palle och gick på hemköp. Väl hemma hos Palle kockade vi ihop Tacos och gott vare kan jag lova. Va så längesen nu.

Nicke o Emil kom och hämtade Carro vid 00-tiden..fick man höra lite om deras kväll. Och ja, den där festen hade varit rätt livad måste ja säga :)


Senare idag har jag blivit bjuden till brorsan för att grilla o må gott i solen. Ska bli hur trevligt som helst. Lär väl bli en eller två cider också kan jag tänka mig. Men lugnt blire..match imorgon och då äre bara vinst som gäller!

Får se senare ikväll om man hamnar på träffen eller nåt. Enda chansen att träffa Burra den här kommande veckan är ju om man går ut själv också ;)


Ne..nu väntar jobbet..

Trevlig lördag :)

Ovido - Quiz & Flashcards