Alla inlägg den 6 maj 2008

Av Lena - 6 maj 2008 17:57

Gick bara bra att jobba idag. Segt att kliva upp imorse men det gick bra efter en stund.

Kom hem 16.15 och insåg att det blev för stressigt om jag skulle hinna träna. Var hungrig osv, så jag skippade den. Maria och jag har skakat hand på att vi ska träna på torsdag istället ;)

Sitter hemma hos Emmelie nu, fast hon är och jobbar. Maria var här hon med men hon sprang över en snabbis till Robin o Andreas för o hämta dvd-dosan. Ska vi kolla lite på film.

Senare kommer Elin o Micke hit, kanske Carro. Blire lite surr som vanligt :)

Inte träffat Carro på länge, så nu är det fasen på tiden ;)


Fick mitt schema för sommaren idag också. Shit, inte mkt till ledighet. Kommer bli solariet hela sommaren om jag inte vill känna mig som en albino ..

Jobbar typ alla helger, även Gatufesten..men det måste jag snabbt styra om. Det tänker jag inte missa för allt i världen, nejnej! :)


Näe nu ska jag gå ut o kolla så inte Maria fastnat i hissen eller nåt ;)


Ovido - Quiz & Flashcards