Alla inlägg den 25 maj 2008

Av Lena - 25 maj 2008 22:25

Bilder, minnen och historier säger nåt om att det gick rätt utför igår. Dagens ångest och besvikelse är inte att tala om.

Jag bjuder och låter dessa bilder tala för sig själv när det gäller min gårdag

Av Lena - 25 maj 2008 21:33

I fredags kollade jag, Mli o Maria på när grabbarna lirade fotboll på flogsta. Filippo hade ont i knät så även han joinade oss och surrade lite. Sen åkte jag och Maria upp till bruket och surrade med Mli o Palle. Fippe o Foppa kom även förbi och det blev en hel del surr och mkt skratt. Fippe kan ju konsten när det gällar att underhålla och få en att skratta :)


Lördag jobbade man först 7-12. Sen mötte jag upp Mli o Palle för lunch på bakfickan. Sen kom även Maria, Carro och Elin ner på stan. Kikade i lite affärer o så. Innan man åkte hem vart det en solning,skönt men varmt så in i helvete.

Kvällen tillbringades uppe på Bruket innan det bar iväg ner på Kramm.

Tänker inte skriva så mkt om kvällen. Det mesta spårade ut och idag mår man som man förtjänar. Iaf lite.

Det jag mest mår dåligt av vet jag att jag inte förtjänar, vilket gör det ännu värre.


Nu tänker jag iaf kolla lite tv sen sova.



Av Lena - 25 maj 2008 10:03

Har tagit en kall dusch. Tänkte att jag kanske skulle komma på andra tankar då och ändra mig. Men icke. Du sjönk verkligen till botten i mina ögon igår och jag vill inte veta av dig`mer..

Så hoppas det var det här du planerade och att du ville ha det såhär..



Nu ska jag ta en prommis till Mli och Palle på bruket. Måste få rensa huvudet.







broken

Ovido - Quiz & Flashcards