Direktlänk till inlägg 4 maj 2008

Tidsfördriv..

Av Lena - 4 maj 2008 17:43

1. Ditt namn? Lena Maria Dahlberg

2. Ålder? 20

3. Vart bor du? I Frånö med mor och far men flyttar snart till en egen liten lya.

4. Bor tillsammans med? Mamma, pappa o Bamse

5. Husdjur? Hunden Bamse just nu

6. Färg på ditt hus? Grått

7. När är du född? 18 april 1988

8. Klass? Ingen för tillfället

9. Vilket år tar du studenten? Tog studenten den 8 Juni -07

10. Något jobb? Hemtjänsten :P

DAGENS

11. När gick du upp i morse? 11.45 började jag röra lite småt på mig..

12. När ska du sova? Blir väl runt 00-tiden skulle ja tro

13. Duschat idag? Näe, får bli en dusch ikväll

14. Kramat någon idag? Japp, mamma :)

15. Pussat någon idag? Nope

16. Vad har du ätit idag? 2 mackor till frukost/lunch. Ris, kyckling o currysås till middag

17. Dagens klädsel? Rätt naket halva dagen. Nu har jag jeans o en tröja

18. Dagens smink? Inte mkt

19. Dagens sötnos? Mli

20. Dagens roligaste? Finns inget roligt med denna dag

VEM

21. Har du många vänner? Jodå, men få nära vänner

22. Hur många har du kysst? Håller inte räkningen

23. Vem kramade du senast? Mamma

24. Hur många har du haft sex med? Min ensak

25. Hur många har varit otrogen mot dig? Ingen

27. Har du pojk-/flickvän? Nope

28. Vem pratade du med i telefon senast? Mli

29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Maria - "Ja, vi fixar det:)"

BÄSTA

31. Film? Oj, många..

32. Låt? Olika från dag till dag

33. Mat? Grillat med en massa gott tillbehör

34. Dryck? Coca cola

35. Färg? Svart, blå

37. Stad? Luleå tycker jag om

38. Land? Vet inte

39. Ämne i skolan? Idrott ;)

40. Människa? Många


SENASTE

41. Personen du tänkte på? Bror

42. Personen du kysste? Andreas

43. Gången du spydde? Typ en vecka sedan när jag inte tålde penicillinet..

44. Gången du grät? Min ensak

45. Pizzan du åt? I torsdags kanske?

46. Gången du var i Göteborg? Aldrig varit där

47. Gången du var i Stockholm? Några år sen. Bedrövligt! I sommar SKA jag dit :P

48. Gången du var full? I onsdags var jag bra på lyset

49. Gången du var hög? Never been, never will be.


ANTAL

70. Personer du älskar? Finns några och dom vet det :)

71. Personer du hatar? Finns några få, och dom vet det :)

72. Pojk-/flickvänner du haft? 0 seriösa. Sen har vi ju som på lågstadiet då *puss på kinden* hihi ;)

73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? Min ensak. Jag var ung, dum och redlös.

74. Glassar du ätit på en dag? Max 3 tror jag :P

75. Festivaler du varit på/ska på detta året? Inga biljetter köpta ännu men jag hoppas på att det blir nån i alla fall.

76. Gånger du haft minnesluckor? Rätt ofta efter en utekväll här i Kramfors

77. Gånger du varit hög? Never

78. Personer du saknar just nu? Mia, Carro o Johan :) hih

79. Gånger ditt hjärta brustit? Många


VEM:

80. Vill du kyssa nu? Spelar ingen roll

81. Ska du träffa imorgon? Inget planerat

82. Sjöng du senast för? Oj, ingen aning

83. Hade du senast en msn-konversation med? Maria

84. Spelade du tvspel med senast? Syskonbarnen

85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? Oj, ingen aning

86. Vill du kasta en sten i huvudet på? Haha, behöver jag ens nämna de? ;)87. Förtjänar att dö? Ingen jag känner

88. Är söt? Finna många

89. Vill du sova jämte inatt? -


VAD:

90. Gör dig glad? Nära o kära

91. Gör dig ledsen? När folk står och ljuger en rakt i ansiktet

92. Vill du helst göra nu? Åka utomlands. Men jag nöjer mig med att åka o kolla på fotboll ;)

93. Önskar du att du slapp göra? Städa

94. Vill du ha nu? Pengar

95: Önskar du dig i födelsedagspresent? Fick superfina presenter när jag fyllde år. Nu väntar jag drygt ett år innan jag önskar mig nåt igen

96. Längtar du till? Helgen

97. Tycker du om dina betyg? Okej

98. Ångrar du i ditt liv? -

99. Är det bästa som hänt dig? Mina syskonbarn

100. Hur mycket är klockan? 18.06

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 9 oktober 2008 20:27

Jag tog och bytte blogg, så ni finner mig här istället   http://lenadahlberg.blogg.se/ ...

Av Lena - 3 oktober 2008 13:55

Idag är det fredag, helt klart alla veckors bästa dag. Tog en riktigt sovmorgon och nu har jag diskat, plockat undan lite och gjort mig själv klar för att gå en sväng på stan och få lite saker inhandlat.   Igår spenderade jag kvällen hemma hos min sy...

Av Lena - 30 september 2008 16:11

..efter fredag då, såklart! Idag släpptes ju nya avsnitt av OTG och GG. Great! Ska dock vänta och se dom ikväll då älsklingen också här, mys <3 Dagarna bara rinner iväg nu och snart rycker han in min lilla plutt. Söndagen den 13 skjutsar jag ner h...

Av Lena - 29 september 2008 15:15

Då är det snart dags för att börja knalla iväg till jobbet igen. Känns väldans segt måste jag säga, soffan ser såå härlig ut... Ska försöka åka in en sväng på dollar sen också om jag får tid över på jobbet. Såg att jag varken hade typ hushållspapper,...

Av Lena - 29 september 2008 14:08

Är som sagt ledig idag mellan 12-16. Hitills har jag bara slöat i soffan. Mår lite dåligt då jag kollar runt i min lilla lya, ser förjävligt ut. Ska alldeles strax ta tag i disken, ett måste. Jag får ta resten ikväll när jag kommer hem, damma, torka ...

Ovido - Quiz & Flashcards