Alla inlägg den 27 juni 2008

Av Lena - 27 juni 2008 23:14

Sitter i soffan nu och degar. Emmelie, Robban, Elin och Maria har nyss åkt. Robban skrämde ihjäl oss där en stund. Riktigt läskigt.

Fick iaf hämta Elin och Emmelie i Bollsta ikväll då de hade varit och fiskat med Cilla. Sen har jag mest tagit det lugnt i lägenheten. Kan inte göra så mkt mer nu förrän jag har en borrmaskin, vilket jag får hit imorgon. Så imorgon ska väl bordet upp, gardiner upp osv.

Har lånat Emmelie´s dator nu eftersom min är pajj och hon ändå är hos Palle. Skönt att grannen bjussar på internet så länge också ;)


Näe nu ska jag lägga mig under filten och kolla lite på tv. Vänta på att tönten ska komma :)

 Imorgon ska man upp tidigt, Sundsvall står som sagt på schemat. Ska bli skoj! Har ju ingen lampa i lägenheten än, så det är rätt mörkbelagt :P

Näe, soffan next!

Gnatt!

Av Lena - 27 juni 2008 16:53

Börjar få rätt bra ordning i lägenheten nu, äntligen börjar det kännas lite hemtrevligt ;) Blir till att sova där inatt..ska bli mysigt måste jag säga :)

 Idag har jag ränt runt på stan och köpt en massa olika saker. Såsom skruvar osv. Sitter i Frånö nu hos mamma och pappa..åkte hit och hängde tvätten då tvättmaskinerna borta i tvättstugan inte alls fungerade..suck!


Imorgon bär det iväg till Sundsvall med Mli o Palle? Måste köpa nån lampa till lägenheten, sen en tavla ska också köpas. Kommer bli kanon de här! :) Litet och otroligt trångt..men ah, mysigt ;)


Idag är det en bra dag :)


 Nä..mitt nya hem väntar på mig..

Puss

Ovido - Quiz & Flashcards