Alla inlägg den 23 juni 2008

Av Lena - 23 juni 2008 17:13

Faktiskt riktigt gulligt..

..fortfarande helt varm inombords  :)

:)

Av Lena - 23 juni 2008 16:38

Trippen till Härnösand gick bara bra. Blev en del småsaker som kommer göra det hela så fint, så fint, så mysigt! ;)

Imorgon medan jag jobbar ska pappa och brorsan styra dit soffan o så. Har man nåt o pyssla med när man slutar på torsdag 16.00 Montera ihop soffbord osv. Jobbar ju till 21.30 imorgon så då hinner jag inte. Och idag har ingen tid att flytta åt mig.


Annars så är ju vädret inte riktigt som man velat. Lite trist då man varit ledig. Nu jobbar man ju i flera dagar, så solen kommer väl imorgon..

Fick sms från Ayia napa idag. Inte ett enda moln har de haft sen de kom dit och 40+ i solen. Något avis man blir! Men skönt o höra att de levde iaf, även om det var på gränsen ;)


Pappa, jag och Wille ska åka och kolla på fotboll ikväll också som sagt. Ska bli intressant måste jag säga..


Längesen man såg till Maria nu också. Hon jobbar för fullt och nu kör ens egna schema igång rejält också. Känns trist...saknar ju´na :)


Ne..soffläge en stund!

Av Lena - 23 juni 2008 11:00

Shit, veckorna bara springer iväg för oss. Snart är det bara en vecka kvar till gatufesten som vi alla väntat på. Då kommer vi kunna snacka orden RÖJ, ÖS osv ;)


Ledig idag idag. Otroligt skönt, även om det knappt blir nån lugn stund. Mamma och jag kom hem ifrån lägenheten 02.30 inatt. Men nu är det iaf klart och idag ska man börja flytta. Iaf soffan o så. Kommer bli kanon! :)

Men först ska jag hoppa in i duschen, bege mig en snabbis till Härnösand med mamma och inhandla lite saker. Ikväll kanske man åker med pappa o Wille till Långsele och kikar på matchen. Mitt gamla lag spelar ju mot dom. Ska bli kul o se.

Jag saknar fotbollen, det gör jag!


Nä nu måste jag slänga in mig i duschen...

Ovido - Quiz & Flashcards