Alla inlägg den 8 juni 2008

Av Lena - 8 juni 2008 11:26

En lugn och helt nykter kväll blev det igår. Riktigt skönt måste jag säga.

Efter att jag kommit hem från Sundsvall vart det en snabb dusch, in till lägenheten o sen vidare upp på Bruket till Palle o Mli. Traskade ner på Jakten för lite käk, och sedan åkte vi tillbaks o kollade fotbollen tillsammans med Robin o Maria. Vart även att vi kollade lite på Den gröna milen. Sjukt bra film! Kan se den hur många gånger som helst. Lipar lika mkt varje gång.


Resan till Sundsvall igår gick också bara bra. Kom hem med en soffa, soff-bord, tv-bänk, matta och en massa massa mer. De enda som saknas nu är en tv. Och en sånn kommer det inte bli på läänge. Så nåt film-tittande blire inte hos mig.


Vaknade för ett tag sen. Ska klä på mig nå myskläder och åka till lägenheten o börja skrapa bort skarvarna på tapeterna, spacka o så. Måste ju komma igång. Mamma drog dock iväg till Solle nyss för att hämta Mia (Ja, syrran är hemma nu...eller ja, hon åker imorgon igen).

Kl 17 spelar herrarna match på IP. Så man kanske ska traska ner o kolla en stund o sen åka vidare och kolla på Frånös match?

Återstår väl o se hur mkt jag hunnit i lägenheten tills då..


Känns drygt o jobba 12-21.30 imorgon, men ah, det behövs!

Ovido - Quiz & Flashcards