Alla inlägg den 2 juni 2008

Av Lena - 2 juni 2008 23:38

Ikväll var det som sagt bal för 89erna. Bal för Maria, Robin, Andreas m.fl som gällde. Dom var riktigt fina allihopa, och shit vilken rolig kväll de lär ha just nu. Tur med vädret hade dom också. När vi kom på parkeringen utanför folkets hus och såg alla i fina klänningar osv ångrade jag rejält att jag tackade nej till Andreas "inbjudan" .men men. Det var riktigt roligt att se alla:)

Hanna Jensen hade norrlands guld i högsta hugg när hon kom i bilen, men är man förvånad ;) Snyggt bruden - så ska det se ut!


Knäppte en heel del kort måste jag säga. Lägger upp en massa imorgon, fick inte in alla på datorn nu av nån konstig anledning.


Men här kommer iaf några bilder på balens finaste.Kunde inte vänta...

Är dom inte fina? :)

Av Lena - 2 juni 2008 12:13

Pelle hade skickat låten till Mli på msn. Måste säga att den va grymt bra

Av Lena - 2 juni 2008 10:22

Godmorgon mina vänner!

Ligger i sängen nu, sjukt trött. Matchen igår tog hårt måste jag säga. Jisses vilken värme! Vann iaf med 3-0 vilket är huvudsaken. Vi var så otroligt värda den här segern. Och spelet lossnade och vi lirade riktigt fin fotboll stundtals, trots att halva laget var ute o söp dagen innan och inte mådde allt för bra innan matchen ;)

Efter matchen traskade jag upp på bruket för o gratta Palle som fyllde år. Gubben våran börjar bli gammal nu.

Vid 10-tiden ringde ja mamma och hon fick hämta mig och Elin. Väl hemma somnade jag som ett litet barn så fort jag la huvudet på kudden.

Helgen har varit riktigt bra måste jag säga, och nu laddar vi inför torsdag. Jisses vilket ös det kommer bli.

Och nästa helg, när Johan är hemma och allt. Kommer bli huur bra som helst!


På torsdag får jag nyckeln till lägenheten också (!)..så på fredag o lördag lär det bli lite tapetsering. Gäller att hitta nån billig bra tapet först bara :P


Just ja. Gjorde förmodlingen min sista fotbollsmatch igår också. Pappa och Wille la iaf av, och jag känner inte sånt sug för att fortsätta. Tommy, som är  typ ansvarig för laget ringde igår när jag var hos Palle för att försäkra sig om att jag inte skulle sluta. Att jag absolut inte fick göra det. Men tji fick han. Eller ah, vi får se. Beror på vem som blir tränare nu osv..


Näe nu ska jag gå ner o göra mig iklar. Sen blire stan med Mli..lite solning kanske. Vet inte riktigt vad det är för väder ute ännu, men det hörs som lite stormvarning? :P

Ovido - Quiz & Flashcards