Alla inlägg den 16 juni 2008

Av Lena - 16 juni 2008 22:56

Har blivit lite av varje idag. Vaknade upp efter 2½ timmes sömn imorse. Kunde verkligen inte somna, låg bara och tänkte o tänkte..

Sista gången jag la ögonen på klockan stod den på 05:56.

Riktigt jobbigt. Två sömnlösa nätter irad nu.


Hur som helst så drog jag på mig mysbyxorna, tog bilen och åkte in till Emmelie och Elin. Emmelie skulle styra tvätten som hon ska tvätta imorgon och städa lite i lägenheten. Jag kände att jag verkligen behövde nåt annat att lägga tankarna på så jag tog tag i disken åt henne direkt. Sen vart det en sallad på punkten innan jag åkte hem igen och placerade mig framför datorn. Laddade upp en massa bilder från helgen, och nu sitter jag och laddar upp en massa från bland annat Marias student. Bra tidsfördriv :)

Nu ikväll skulle jag iaf på fotboll med pappa, men de planerna ändrades snabbt. Istället vart det langos för mig, Maria, Emmelie, Elin, Izabelle och Carro hemma hos Carro. Riktigt gott vare! :)


Snart tänkte jag lägga mig o kolla en film också. Eastern promises heter den. Får hoppas den e bra :)


Näe nu ska jag fortsätta styra upp lite bilder på bilddagboken innan jag bäddar ner mig.


Vad händer på midsommar?!



Näe nu skiter jag i det här...


Av Lena - 16 juni 2008 17:29

Tänkte bara säga att jag har världens finaste vänner. Ni är helt underbara,

Jag älskar er :)


<3

Av Lena - 16 juni 2008 16:43

Tänkte inte skriva så mycket om helgen utan låta bilderna tala istället. Och jag tror att ordet ÖS beskriver det hela rätt bra!

Mer finns på min bilddagbok.



Ovido - Quiz & Flashcards