Direktlänk till inlägg 9 april 2008

Tidsfördriv..

Av Lena - 9 april 2008 23:23

Är verkligen inge trött alls, även om jag borde sova..


Vad lyssnar du på just nu? Nikola Sarcevic - Vila Rada

Vilken tjej är finast? Mina vänner!

Vad saknar du för något? Min vän Johan som bor på tok för långt bort

Har du ont? Ja i mitt huvud, huvudvärk.

Vem är snyggast i världen? Den om gör mig lycklig och får mitt hjärta att slå trippelt

Vad har du gjort i helgen? Varit med flickorna hos Sandra o Malin. Spelat spel med grabbarna osv. Lugn o vit helg :)

Vad ska du göra idag? Idag har jag inte mått så bra, så jag har mest sovit. Imorgon får jag se vad som händer..

Vilket band är bäst? Finns måånga

Dricker du vin? Jodå;)

Är du nykterist? Säger som Emmelie...kanske på söndag eftermiddag.

Vilket tv program är bäst? Desperate housewives, Grey´s anatomy, One tree hill, Gossip girl o Andra avenyn är några serier man fastnat för ja;)

Vem skulle du vilja ge galna kosjukan?  hoho..de kan ja ju inte skriva här ;)

Vem skulle du vilja ge 100 röda rosor? Mamma och pappa, dom är bäst!

Vad är godast godis/chips? Måste det ena utesluta det andra? Men godis är ju min favorit. Beror dock på tillfället..

Vilken film såg du senast? I am Sam

Var den bra? Verkligen. Höll på börja störtlipa. Se den!

Är du ofta kåt? Med rätt person så ;)

Vem är tuffast i världen? Jag o gänget ;)

Tycker du om att dansa? Ooja

Tycker du kött är mord? Nope

Äter du kött? Typ godaste som finns

Äter du mycket grönsaker? Sådär..blir mkt grekisk sallad till middagen..

Vad skulle du vilja göra nu? Vinna lite pengar och köpa möbler till min snart blivande lägenhet :)

Har du någon dröm? Jo dom är ju några stycken..

Vad ska göra i veckan? Snart helg, så då får jag väl se om det blir fest eller vad det nu blir :)

Vinter eller sommar? Sommar

Vad längtar du till? Sommaren

Hur många gånger per dag går du på toa? Ingen aning, håller inte räkningen

Lider du av schizofreni? Jag eller mitt andra jag?

Vad ska du göra nu? Svara klart på dom här frågorna sen sova..

Är du arg på någon just nu? Nääe, verkligen inte.

Dansar du nykter? Det kan hända..

Vem pratade du senaste med i telefonen? Carro

Är han/hon trevlig? Näe ;) (dum fråga..självklart)


Har du:

Förnekat förintelsen? Nope

Följt skilda världar? Nejnej

Sagt nej till ett samlag? Japp

Snott någons mobiltelefon? Haha näe

Varit medvetslös?

Hånglat med nån riktigt ful? Haha ja faktiskt... :P

Hånglat med fler än 50 personer? Oh no, inte ens i närheten. Bra jobbat dock den som lyckats med det..

Gjort nåt riktigt dumt? Mjo..

Gjort nåt du verkligen ångrar? Jo..

Blivit full på ett släktkalas? haha jaa :)

Varit full på skolan? Hm inte vad jag kan minnas...

Blivit portad från en krog? Nope

Varit full på julafton? Nä, men lite smålullig har väl hänt..

Varit nykter på nyårsafton när du var över 15 år? Japp

Önskat att du var det motsatta könet? Japp, i vissa lägen :P

Varit gravid? Nope

Fått ig på något prov? Jodå

Överdoserat? Överdoserar jämt godis, mat och alkohol :P

Åkt ambulans? Nope, totalvägrade så mamma fick trycka på gasen i bilen istället. Ung o tjurig som man var :P

Gjort nåt riktigt olagligt? Kan jag inte tycka

Torkat dig med handduk när toapappret tagit slut? haha men näää  

Fått din mamma att gråta? av lycka :)

Blivit polisanmäld? Nope

Slagit ner någon? Ska väl vara syrran då ;)

Slagit någon blodig? Nejnej

Skämts över dina föräldrar? Har hänt nån gång. De kan de där med att skapa pinsamma stunder ;)

Skämts över din bästa kompis? Ne inte vad jag kan minnas

Skämts över dig själv? Haha oooja

Ätit från en papperskorg? Verkligen inte!

 
 
Ingen bild

syster

10 april 2008 19:01

amen du jag antar att du menar mig.. och skulle inte tro det va!!!!!!!!!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 9 oktober 2008 20:27

Jag tog och bytte blogg, så ni finner mig här istället   http://lenadahlberg.blogg.se/ ...

Av Lena - 3 oktober 2008 13:55

Idag är det fredag, helt klart alla veckors bästa dag. Tog en riktigt sovmorgon och nu har jag diskat, plockat undan lite och gjort mig själv klar för att gå en sväng på stan och få lite saker inhandlat.   Igår spenderade jag kvällen hemma hos min sy...

Av Lena - 30 september 2008 16:11

..efter fredag då, såklart! Idag släpptes ju nya avsnitt av OTG och GG. Great! Ska dock vänta och se dom ikväll då älsklingen också här, mys <3 Dagarna bara rinner iväg nu och snart rycker han in min lilla plutt. Söndagen den 13 skjutsar jag ner h...

Av Lena - 29 september 2008 15:15

Då är det snart dags för att börja knalla iväg till jobbet igen. Känns väldans segt måste jag säga, soffan ser såå härlig ut... Ska försöka åka in en sväng på dollar sen också om jag får tid över på jobbet. Såg att jag varken hade typ hushållspapper,...

Av Lena - 29 september 2008 14:08

Är som sagt ledig idag mellan 12-16. Hitills har jag bara slöat i soffan. Mår lite dåligt då jag kollar runt i min lilla lya, ser förjävligt ut. Ska alldeles strax ta tag i disken, ett måste. Jag får ta resten ikväll när jag kommer hem, damma, torka ...

Ovido - Quiz & Flashcards