Direktlänk till inlägg 9 april 2008

Onsdag..

Av Lena - 9 april 2008 22:41

Veckorna bara springer iväg. Skitväder ute och en deppad Lena. Har legat hela dagen. Inte alls varit på nåt humör.

Fick iaf en utmaning av Emmelie för ett bra tag sen..men här kommer det..


Sex saker som beskriver min personlighet


1. Envis och bestämd. Har jag exempelvis bestämt mig för att klara av nånting så är det bara för er att hålla tummarna. För jag ger mig inte!
Exempel finns att nämna om ni frågar ;)
2. Lat. Finns nog ingen som jag så lat som mig. Bedrövligt..
3. Pratglad. Har fått höra att jag är rätt surrig av mig, vilket nog stämmer ganska bra ;)
4. Högljudd. Har dock blivit bättre. Jag tror sånt där har mycket o göra med vilka man umgås med. Behöver man skrika skriker man.
5. Jag är alltid mig själv. Kan man inte acceptera den jag är så är det bara att dra.
6. Tänk först, prata/handla sen. Ja, så borde det vara..men det brukar bli tvärtom för mig. Jag gör vad som helst för att försvara mina nära och kära, och det kan ofta leda till att jag vräker ur mig dumma saker, som inte gör mig ett dugg bättre..



Sjusaker som du/ni kanske inte vet om mig..


1. Jag är otroligt godisberoende, och tycker det är otroligt tråkigt att inte äta :P
Att jag inte väger mer än vad jag gör är för mig en gåta..

2. Folk har/har haft uppfattningen om mig som den stroppiga, sura och otrevliga tjejen med världens bästa självförtroende. Men så är det då verkligen inte. Jag älskar att träffa nya människor, surra en massa och sitta en hel kväll och bara fnittra. Jag ser absolut inte ner på någon, förutom mig själv. Jag har världens sämsta självförtroende, och är väldigt osäker på mig själv. Har svårt att lita på folk, och är smått paranoid då och då.
Men det blir väl så när man gång på gång blivit sviken av tidigare vänner genom åren.

3. När jag var liten ville jag bli frisör eller sekreterare när jag blev stor. Och föda barn när jag var 19. Helt crazy :P

4. Dansade folkdans när jag var yngre ;)

5. Har ett enormt komplex för min mage och mina tår. Blindtarmsoperarade mig när jag gick i 4an och har världens fulaste ärr/mage. Emmelie reagerade när jag till o med höll för magen för henne i provhytten när vi var i Sundsvall..men så äre..
Sen om jag hade pengarna skulle jag nog inte tveka en sekund om att förstora brösten...

6. Är väldigt feg. Har i flera års tid velat tatuera mig men jag vågar inte :P Men snart ska jag fasen göra det. Nån som är på? ;)

7. Har en enorm förbi för alla småkryp. Speciellt spindlar.

Men även getingar och humlor. Fånigt, javet!



 
 
Maria

Maria

9 april 2008 23:01

Vilken söt bild! :D

http://mariaburen.bloggagratis.se

 
Emmelie

Emmelie

10 april 2008 10:29

Det där med högljudd. Du har fan rätt, måste man skrika så skriker man. Det behöver inte ha med dig att göra.
Och jag är jättepå att tatuera mig! Har ju några på lager som ajg vill göra. Minst sagt ;)

http://emmelienilsson.bloggagratis.se

 
Grannen!

Grannen!

10 april 2008 12:54

Men Lena, Varför detta dåliga själv förtroende!? Du är ju en super fin tjej och du behöver absolut inte operera in en massa gele i kroppen. Så det så;)

http://spetsen.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 9 oktober 2008 20:27

Jag tog och bytte blogg, så ni finner mig här istället   http://lenadahlberg.blogg.se/ ...

Av Lena - 3 oktober 2008 13:55

Idag är det fredag, helt klart alla veckors bästa dag. Tog en riktigt sovmorgon och nu har jag diskat, plockat undan lite och gjort mig själv klar för att gå en sväng på stan och få lite saker inhandlat.   Igår spenderade jag kvällen hemma hos min sy...

Av Lena - 30 september 2008 16:11

..efter fredag då, såklart! Idag släpptes ju nya avsnitt av OTG och GG. Great! Ska dock vänta och se dom ikväll då älsklingen också här, mys <3 Dagarna bara rinner iväg nu och snart rycker han in min lilla plutt. Söndagen den 13 skjutsar jag ner h...

Av Lena - 29 september 2008 15:15

Då är det snart dags för att börja knalla iväg till jobbet igen. Känns väldans segt måste jag säga, soffan ser såå härlig ut... Ska försöka åka in en sväng på dollar sen också om jag får tid över på jobbet. Såg att jag varken hade typ hushållspapper,...

Av Lena - 29 september 2008 14:08

Är som sagt ledig idag mellan 12-16. Hitills har jag bara slöat i soffan. Mår lite dåligt då jag kollar runt i min lilla lya, ser förjävligt ut. Ska alldeles strax ta tag i disken, ett måste. Jag får ta resten ikväll när jag kommer hem, damma, torka ...

Ovido - Quiz & Flashcards