Direktlänk till inlägg 2 april 2008

Ännu ett litet tidsfördriv..

Av Lena - 2 april 2008 11:41

DIG:

Hur lång är du?- sist var jag 171,5
Vad vill du bli när du blir stor?- Ingen aning, och jag är väl rätt stor redan?
Vad pluggar du nu? - Inget!
Har du haft långt hår?- Yes
Sminkar du dig?- Jajjemen, men det är slött på veckorna..
Har du haft sex den senaste månaden? mm

Vad har du för färg på dina underkläder just nu?- svart

Har du kysst någon idag?- nope

FAMILJEN:
Bor dina föräldrar ihop? japp
Vem är bäst av din mamma och pappa?- dom är lika bra, fast på olika saker ;)
Hur många syskon har du?- två systrar o en bror
Vad är det senaste du sa till din mamma?- Gómorron
Vilken mat lagade din pappa senast?- Mackaroner o korv..(inte så ovanligt kan ja säga ;P)
Hur många ställen har du bott på?- 2 (Frånö o Luleå)

Vem i din familj stör du dig mest på?- Hm, ingen tror jag. Är nog dom som stör sig på mig ;)

Vilken familjemedlem är snällast?- bror
När hittade du på något senast med ditt syskon?- Minns inte, men de va inte så längesen

När var du senast med en kompis?- i måndags..

Vem sov du senast hos av dina kompisar?- emmelie..

Har du kysst någon kompis?- mm
Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med?- nope
Vem känner dig bäst?- sis

Längsta tiden du varit osams med en kompis?- Vet inte, några veckor kanske?

Skulle du säga till din kompis att du hatade hans/hennes tröja?- hata var väl att ta i, men skulle den vara riktigt illa blir jag nog tvungen o fråga vad fan han/hon har på sig ;)

Känner du dig tvingad att umgås med vissa kompisar?- Nejnej, verkligen inte :)

VÅGAR DU:

Skrika åt dina föräldrar?- haha ooja
Klä dig annorlunda?- jodå
Vara dig själv?- självklart
Visa dig i bikini/badbyxor?- jo, fast jag gillar det inte :P
Fisa inför dig pojk/flickvän?- beror på :P
Pierca dig? hade i naveln men den är ute nu..
Ge dig på utmaningar?- love it
Ha sex på offentlig plats?- jodå..men det beror ju på.. :P
Vara omogen?- japp ;)
Äta småkryp?- nejnej, småkryp är min värsta fobi

SKOLAN:

Vad heter din skola?- Den jag gick på hette Ådalsskolan
Vad heter din favorit lärare?- hade ingen...
Vad är ditt favoritämne?- va väl idrotten :P
Snyggaste läraren på skolan?- ne de där va att gå för långt :P
Har du bra betyg?- nah, har jag sagt att jag är lat?

Tråkigaste ämnet?- Natur
Har du skolkat det mycket det senaste året?- ne..
Har du fuskat på prov?- jo det har väl hänt..
Hur tar du dig till skolan?- tog mig dit genom buss eller bil
Har du gjort mer än kyssas när du varit i skolan?- nope

RANDOM:

När tuggade du tuggummi senast?- ingen aning, i lördags kanske?
När var du på semester senast?- 2006 tro ja de va :P
Vilken färg är din tandborste? blå
Är ditt hår tråkigt?- Oooja, kan det växa ut nångång?
Vad har du för påslakan just nu?- vinrött typ..
När såg någon dig naken senast? var väll i duschen efter fotbollen lördags..
Hur ofta duschar du?- varje dag
Gillar du bubble roller?- hm
När ska du gå och lägga dig?- sen ikväll nångång

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 9 oktober 2008 20:27

Jag tog och bytte blogg, så ni finner mig här istället   http://lenadahlberg.blogg.se/ ...

Av Lena - 3 oktober 2008 13:55

Idag är det fredag, helt klart alla veckors bästa dag. Tog en riktigt sovmorgon och nu har jag diskat, plockat undan lite och gjort mig själv klar för att gå en sväng på stan och få lite saker inhandlat.   Igår spenderade jag kvällen hemma hos min sy...

Av Lena - 30 september 2008 16:11

..efter fredag då, såklart! Idag släpptes ju nya avsnitt av OTG och GG. Great! Ska dock vänta och se dom ikväll då älsklingen också här, mys <3 Dagarna bara rinner iväg nu och snart rycker han in min lilla plutt. Söndagen den 13 skjutsar jag ner h...

Av Lena - 29 september 2008 15:15

Då är det snart dags för att börja knalla iväg till jobbet igen. Känns väldans segt måste jag säga, soffan ser såå härlig ut... Ska försöka åka in en sväng på dollar sen också om jag får tid över på jobbet. Såg att jag varken hade typ hushållspapper,...

Av Lena - 29 september 2008 14:08

Är som sagt ledig idag mellan 12-16. Hitills har jag bara slöat i soffan. Mår lite dåligt då jag kollar runt i min lilla lya, ser förjävligt ut. Ska alldeles strax ta tag i disken, ett måste. Jag får ta resten ikväll när jag kommer hem, damma, torka ...

Ovido - Quiz & Flashcards