Direktlänk till inlägg 6 februari 2008

Väduren 21 mars + 20 april

Av Lena - 6 februari 2008 13:36

Jag är vädur. Född den 18 april. Fyller alltså 20 år om ett tag.

Hittade det här. Läskigt hur sjukt väl allt kan stämma ibland.


Kärlek

Det blåser friska vindar i ditt kärleksliv under årets början. Romanser och sexupplevelser blir positiva inslag med härliga utbyten.

Du tar vara på din frihet och slår vakt om den. Din vän känner likadant för sin del och ni trivs tillsammans.

Framåt april-maj står planeterna i gott läge och gynnar de Vädurar som känner förnyelse i kärleken. De som fortsätter att älska den som älskar tillbaka får fantastiska tider hela sommaren och hösten.


Hälsa

Vädurens hälsa är stark men ofta så pass relaterad till stress och oro att du inte hinner med allt som frestar på livets väg. Juni och november är bra månader att ta krafttag för att ändra dina mindre bra levnadsvanor som påverkar hälsan. Är långsammare, undvik både sötsaker och saltad mat, stressa mindre och sov regelbundet så blir du en av de piggaste medlemmarna i zodiaken.


Jobb

Det är oroligt på ditt jobb, eller rättare sagt, det är du som känner dig rastlös och vill bryta dig loss från vad du upplever som händelselösa uppgifter. Vänta med din >>revolt<< till juni då chanserna är större att du får ett nytt jobb eller bättre arbetsvillkor. Det händer lite för ofta att du säger ditt hjärtas mening och hotar att säga upp dig på stående fot.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 9 oktober 2008 20:27

Jag tog och bytte blogg, så ni finner mig här istället   http://lenadahlberg.blogg.se/ ...

Av Lena - 3 oktober 2008 13:55

Idag är det fredag, helt klart alla veckors bästa dag. Tog en riktigt sovmorgon och nu har jag diskat, plockat undan lite och gjort mig själv klar för att gå en sväng på stan och få lite saker inhandlat.   Igår spenderade jag kvällen hemma hos min sy...

Av Lena - 30 september 2008 16:11

..efter fredag då, såklart! Idag släpptes ju nya avsnitt av OTG och GG. Great! Ska dock vänta och se dom ikväll då älsklingen också här, mys <3 Dagarna bara rinner iväg nu och snart rycker han in min lilla plutt. Söndagen den 13 skjutsar jag ner h...

Av Lena - 29 september 2008 15:15

Då är det snart dags för att börja knalla iväg till jobbet igen. Känns väldans segt måste jag säga, soffan ser såå härlig ut... Ska försöka åka in en sväng på dollar sen också om jag får tid över på jobbet. Såg att jag varken hade typ hushållspapper,...

Av Lena - 29 september 2008 14:08

Är som sagt ledig idag mellan 12-16. Hitills har jag bara slöat i soffan. Mår lite dåligt då jag kollar runt i min lilla lya, ser förjävligt ut. Ska alldeles strax ta tag i disken, ett måste. Jag får ta resten ikväll när jag kommer hem, damma, torka ...

Ovido - Quiz & Flashcards