Alla inlägg den 23 februari 2008

Av Lena - 23 februari 2008 18:20

SKÅÅÅÅÅÅÅL!

Av Lena - 23 februari 2008 08:28

Hade kunnat göra vad som helst för att få ligga kvar i sängen imorse. Men då det är helg kändes det dumt med sjukanmälan, så jag pallrade mig till sist upp ur sängen.

Sitter på jobbet nu, är som vanligt klar tidigt. Eller jag har en person kvar, men där är vi dubbelbemannade så jag måste vänta på David så vi kan åka dit.

Annars då. Vi var som sagt hem till Danne igår. Grabben hade fått det riktigt fint. Och jag är nu riktigt sugen på o skaffa eget jag med. Så vi får väl se ;)


Senare idag blire som sagt mat o trevligheter hos Emmelie. Närmare sagt, vinprovning. O inte att glömma, singstar ;)

Sen får vi väl se vart vi hamnar, innan de bär av på Gladan...


Näe nu ska jag ta o göra ett sista ryck. Längtar tills klockan slår 10.00 och jag får gå hem. Eller först systemet med pappa dåe :)

Ska man kosta på sig en solning idag också kanske?

Kanske ta en promenad? Jaja, jag får väl se :)


Trevlig helg på er alla :)

Ovido - Quiz & Flashcards