Alla inlägg den 5 februari 2008

Av Lena - 5 februari 2008 22:52

Imorse hade jag tänkt att ta mig upp tidigt för att göra nåt vettigt utav min lediga dag. När jag väl slog upp ögonen tog jag fram mobilen som låg under kudden o kikade. Ett nytt sms. Maria som undrade om jag skulle med o fika kl 12.30 med henne o tjejerna. Jag knapprade snabbt bort det för o kika vad klockan var. 12.30 var klockan. Jag trodde knappt mina ögon. Som tur var/är så är dom här tjejerna lite sega av sig.  Så jag hann kliva upp o göra mig iordning innan det var dags för fika. Great! Sallad på bakfickan blev det. Sen traskade vi in på apoteket o köpte lite olika saker. Bäst var ändå tuggummit med tatueringarna. En klart favorit för dagen! ;)

Sen fortsatte vi bort till soloteket där jag o Carro kostade på oss en solning medan Emmelie o Maria satt o väntade på oss. När jag väl solat klart blev jag tvungen o sticka rätt snabbt dock. Mamma skulle ha bilen. Fast, jag kom ju hem för sent :P

 Hem o duscha iaf o göra sig iordning innan man skulle iväg på hockeyn. Kramfors-Modo. Dm-final.

Var väl inte nån match direkt, men alltid trevligt o träffa folk o surra :)


Såg dock när jag kom hem att jag såg ut som en tomat i ansiktet. Solningen tog bra i mitt,då,bleka ansikte. Numera är det ju knallrött :P

Men det har nog lagt sig tills imorgon.

Jobbar kväll två kvällar irad nu. Ska bli skönt o få sova ut på morgonen :)

Nä nu ska jag försöka avrunda på msn så man kommer i säng i någolunda tid ikväll!

Puss

Av Lena - 5 februari 2008 00:03

Kände för att skriva ett inlägg. Men javet inte riktigt vad jag ska skriva?

Så jag tror jag avrundar här och återgår till msn o snackar med Danne istället=)


Puss!

Ovido - Quiz & Flashcards