Direktlänk till inlägg 29 november 2007

I väntan på maten..

Av Lena - 29 november 2007 15:58

Blev inte att jag åkte och babade nåt med Tindra idag..tog med båda barnen in till stan istället. Gick först på leksakshörnan o kika lite. Fick de berätta va de önskade sig i julklapp osv. Sen åkte vi iväg på punkten o fikade lite..hade ju lovat dom en chokladboll o festis :)


I bilen på väg hem somnade såklart Timmy, som hade hade sprungit runt på stan. Mamma hade även passat på och gjort julmys i köksfönsterna medan vi var borta..börjar få lite julkänsla nu :)

Efter att vi lagt Timmy på soffan gick jag o Tindra upp..la oss på mamma o pappas säng och läste en bok, i hopp om att Tindra skulle somna. Så blev dock inte fallet..när mamma kom upp vare jag som låg o sov och Tindra låg o kollade i boken, haha :D Mamma tyckte de va lite skojigt så hon hämtade kameran o tog ett kort :P


Pappa funderar på att åka o kolla hockeyn imorrn, Nyland - Kramfors. Får se om ja hakar på..är ju idol på tv'n också! :)

Fick även veta att mamma o pappa ska till övik nästa fredag o stannar där tills på lördag. Alltså har jag huset för mig själv fredag till lördag. Eller ah, ja måste ju dras med Bamse. Får väl ta några långa promenader..Isak har ju påpekat att jag aldrig är uta med han, att pappa får ta allt lass själv :P

 Får väl se vad man kan hitta på mer för skoj den kvällen;)


Näe nu ska jag ta o gå ner till barna, tjo så länge :)


But I don’t care what they say
I’m in love with you
They try to pull me away
But they don’t know the truth
My heart’s crippled by the vein
That I keep on closing
You cut me open and I

Keep bleeding
Keep, keep bleeding love
I keep bleeding
I keep, keep bleeding love
Keep bleeding
Keep, keep bleeding love
You cut me open


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 9 oktober 2008 20:27

Jag tog och bytte blogg, så ni finner mig här istället   http://lenadahlberg.blogg.se/ ...

Av Lena - 3 oktober 2008 13:55

Idag är det fredag, helt klart alla veckors bästa dag. Tog en riktigt sovmorgon och nu har jag diskat, plockat undan lite och gjort mig själv klar för att gå en sväng på stan och få lite saker inhandlat.   Igår spenderade jag kvällen hemma hos min sy...

Av Lena - 30 september 2008 16:11

..efter fredag då, såklart! Idag släpptes ju nya avsnitt av OTG och GG. Great! Ska dock vänta och se dom ikväll då älsklingen också här, mys <3 Dagarna bara rinner iväg nu och snart rycker han in min lilla plutt. Söndagen den 13 skjutsar jag ner h...

Av Lena - 29 september 2008 15:15

Då är det snart dags för att börja knalla iväg till jobbet igen. Känns väldans segt måste jag säga, soffan ser såå härlig ut... Ska försöka åka in en sväng på dollar sen också om jag får tid över på jobbet. Såg att jag varken hade typ hushållspapper,...

Av Lena - 29 september 2008 14:08

Är som sagt ledig idag mellan 12-16. Hitills har jag bara slöat i soffan. Mår lite dåligt då jag kollar runt i min lilla lya, ser förjävligt ut. Ska alldeles strax ta tag i disken, ett måste. Jag får ta resten ikväll när jag kommer hem, damma, torka ...

Ovido - Quiz & Flashcards