Alla inlägg den 10 november 2007

Av Lena - 10 november 2007 18:14

har nog sagt det otroligt många gånger förr, men jag säger det igen...


jag har världens bästa familj!

love u all<3



Nu äre käk..sent för att vara oss, javet! tjo!

Av Lena - 10 november 2007 16:43

Var riktigt trött imorse..huvva! Dagen började inte så bra heller..Pappa o ja körde på ett rådjur..eller rättare sagt pappa, jag satt bredvid o skret...AKTA RÅDJUREN! pappa: vaaa?  uscha..dom e ju så fina så :) Tur det klarade sig..sprang iväg iaf..pappa ringde sen o de kom dit nån o kollade efter det så de inte skulle ligga nånstans.


Dagen på jobbet var väl rätt seg också...riktigt lugnt..men skönt det med när man e trött :p

Ska ta o hoppa in i duschen nu..man känner sig inte så fräsch efter en arbetsdag inom hemtjänsten om man säg så...


Får väl se vad som händer ikväll..vart lite småsugen på fest konstigt nog..men ingen o på hugget som tur e..jag borde verkligen vara lugn :) Blir nog en sväng till brorsan o dom ikväll..mysa lite med gótrollen mina! <3


hoppas alla får en trevlig lördagkväll :)


duschen väntar...


vill träffa dig..prata, förklara..men ne

Ovido - Quiz & Flashcards