Alla inlägg den 22 november 2007

Av Lena - 22 november 2007 19:20

Imorrn är det fredag och det ser jag fram emot. Får ju löning imorrn också, inte helt fel ;) -  så på lördag blire sundsvall o bränna lite cash ;P

Ska även gå in o hämta min efva attling ring imorrn..nice nice! Och kollade hur det är med försäkringen på efva attling halsbandet ja fick av mia på studenten. Det har försvunnit från min hals..kedjan måste gått av o sen har de ramlat av =/


Nyligen avslutat ett samtal med sis..behövde lite råd om hur ja ska klippa mig. Tror jag ska gå in på nån drop in o göra nåt drastiskt imorrn eller på lördag :P Frågan är hur kort? Måste nog gå in till Pia o höra om lite råd..så ja inte klipper för kort o ser ut som en köttbulle :P


Näe nu ska ja lägga mig på sängen, lyssna på musik o bara drömma mig bort tills jag ska iväg på träning. Ska bli skoj o höra om planerna inför lördag ;P

Drygt att träningen är så sent dock..slutar 22.30..sen hem o duscha osv..man e ju inte i säng före 24 iaf..sen börjar man jobba 8 imorrnbitti :P


Chris Daughtry - Over you,  spelas nu på högsta nivå..

Ovido - Quiz & Flashcards