Alla inlägg den 30 november 2007

Av Lena - 30 november 2007 12:38

Jisses va trött jag var imorse då mamma väckte mig..såg fan inte ut som en människa när ja kolla mig i spegeln!

När man kom ner för trappen låg Tindra o Timmy i soffan under täcket o kollade på Dora..hade en väldans god lust att krypa ner under täcket jag med, men nej..jag kämpade emot och åkte iväg på jobbet. Piggnade till lite mer o mer eftersom..men nu tror jag faktiskt att jag måste gå lägga mig o sova en stund..även om det är en häärlig fredag idag! =)


När jag kom hem från jobbet möttes jag av Timmy som kom o sa "jag älskar dig mest i världen". Fruktansvärt glad blir man när man hör sånt..speciellt när de kommer från en 2årig liten pojke bara sådär! :) Kärlek! älskar ju mina småtroll :)


Får se vad jag bestämmer mig för att göra ikväll..om ja ska stanna hemma o kolla Idol eller om ja ska dra o kolla hockeyn med pappa..får se får se :) Får slå Maria en pling senare o höra om hon skulle dit.


Nej, nu blire tvsoffan..lär somna på två röda som de brukar säga..

Trevlig helg!

Ovido - Quiz & Flashcards