Alla inlägg den 19 november 2007

Av Lena - 19 november 2007 23:29

pepparkaksbaket gick bara bra..sjöng julsånger (!?) (javet- tidigt!!!)

det tog dock på krafterna vill ja lova..och jag såg ut som mjölpåsen själv när vi var klara =p

När jag kom hem vart jag väldans trött o la mig på sängen för att bara ligga i 10 min typ..men det funkar ju aldrig..borde jag lärt mig..vaknade för en halvtimma sen ungefär..o e piggare än piggast! Segt då man ska jobba imorrn..lär ju inte kunna somna än på många timmar..tur de e sex and the city snart som man kan lägga sig o kika på..o förhoppningsvis somna sen..

Vet dock inte vilken tid ja ska jobba imorrn..bemanningshelvete har ju klantat till sig rejält...de där nya vikariesystemet hatar jag! Försökte ringa bemanningen idag men då hade dom ju stängt..eller de kunde ringa till oss men inte vi till dom. aja, nog om de..får kliva upp imorrnbitti o ringa dom.


Ne nu blire en varm kopp te.. :)


gnatt, tjaah!

Av Lena - 19 november 2007 16:16

Japp, idag har man varit ledig..riktigt skönt! låg kvar i sängen riktigt länge..klev inte upp förrän halv ett tro ja :P

Sen dess har jag mest tagit det lugnt..inte så ovanligt..

Sitter o väntar på att mamma o pappa ska komma hem med maten snart, riktigt hungrig!

Mallan ringde nyss..så efter maten ska ja över till dom o baka pepparkakor med barnen, mysigt värre :) om det inte blir kaos förstås ;) Lite tidigt för pepparkakor dock..tycker jag iaf..men men :) jag tycker ju iofs inte att det känns som mitten av november heller..verkligen inte!


Trevlig kväll allesammans!

Ovido - Quiz & Flashcards