Direktlänk till inlägg 18 november 2007

helgen..

Av Lena - 18 november 2007 18:03

Nu var det ett tag sen man skrev här..har väl varken haft tid, lust eller ork till det :P

Vart en hel del jobb veckan som varit..härligt med lite pengar till jul :)

Får lön till helgen också...får se om man tar en tripp till sundsvall på lördag o försöker hitta några julklappar! Jag brukar ju alltid vara sist ute när det gäller att handla julklappar, så jag tänkte börja tidigt igår..eller ah, tidigt för mig :P

I helgen dåe..hm..jobbade i fredags. For hem efter jobbet...kikade klart på idol o sen vart man fast framför tv'n hela kvällen :P

Igår gjorde man väl inte så värst mkt..va sugen på fest som bara den men de va bara ja o maria som var lite sugen så de sket det sig :P Får se om vi drar ihop ett gäng till nästa helg :)

På eftermiddagen vart de "romantisk" middag..trore eller ej, men jag lyckades denna gång :)

Senare på kvällen blev det till o kolla på sverige-spanien med nicke. Sverige hade ingen chans alls...o Spanien rullade mkt fin boll..

Sen ringde pappa o ville att ja skulle hämta han o skjutsa hem han..han hade ju vart på nån ledaravslutning. Var i halvlek jag åkte o skjutsade han så sen åkte jag tillbaks till nicke o fortsatte kika..vart dock less riktigt fort :P

 Idag hare vart riktigt segt..mest degat sen ja kom hem...

ska väl åka iväg o kicka lite boll om en timma, skoj!


tjohej

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 9 oktober 2008 20:27

Jag tog och bytte blogg, så ni finner mig här istället   http://lenadahlberg.blogg.se/ ...

Av Lena - 3 oktober 2008 13:55

Idag är det fredag, helt klart alla veckors bästa dag. Tog en riktigt sovmorgon och nu har jag diskat, plockat undan lite och gjort mig själv klar för att gå en sväng på stan och få lite saker inhandlat.   Igår spenderade jag kvällen hemma hos min sy...

Av Lena - 30 september 2008 16:11

..efter fredag då, såklart! Idag släpptes ju nya avsnitt av OTG och GG. Great! Ska dock vänta och se dom ikväll då älsklingen också här, mys <3 Dagarna bara rinner iväg nu och snart rycker han in min lilla plutt. Söndagen den 13 skjutsar jag ner h...

Av Lena - 29 september 2008 15:15

Då är det snart dags för att börja knalla iväg till jobbet igen. Känns väldans segt måste jag säga, soffan ser såå härlig ut... Ska försöka åka in en sväng på dollar sen också om jag får tid över på jobbet. Såg att jag varken hade typ hushållspapper,...

Av Lena - 29 september 2008 14:08

Är som sagt ledig idag mellan 12-16. Hitills har jag bara slöat i soffan. Mår lite dåligt då jag kollar runt i min lilla lya, ser förjävligt ut. Ska alldeles strax ta tag i disken, ett måste. Jag får ta resten ikväll när jag kommer hem, damma, torka ...

Ovido - Quiz & Flashcards