Direktlänk till inlägg 7 november 2007

rätt rolig dag ändå..

Av Lena - 7 november 2007 23:16

haha ja idag har det varit en rätt komisk dag på jobbet :P vet inte vad som hänt alla gamlingar under tiden jag varit borta haha :D roligt dock när de känner igen en o kommer ihåg vart man varit osv :)

Fast ja blev inte så glad när jag skulle ta med en tant ut på promenad..o ja hade ju glömt bort att man kunde råka ut för de lite då o då..så ja hade ju inte såå varma kläder på mig haha! Tur att de bara vart en vända på punkten för en fika :P

Sen när vi kommer tillbaks början hon surra med en porslinsgubbe som står på köksbordet. Efter ett tag säger hon att det är hennes gubbe, och att de väntar en liten till jul. Och att gubben hennes e så fin och att de ska få så fina barn. Haha, kunde knappt hålla mig för skratt..men fick ju typ sitta o lyssna o nicka..vågade inte säga så mkt :P Hon hade tydligen sagt samma till fler senare på dagen också..Gulligt dock..jättesöt tant :)


Efter jobbet blev de grey´s o massage..o de tackar ja för ;)

Imorgon ska jag nog kliva upp i tid o ta en promenad med Bamse...verkligen längesen nu!

Träning imorgon också, skönt! Tråkigt i b-hallen dock..

blir väl en del skvaller också, as usual ;)


ne ska surra lite på msn nu sen blire nog sängen :) skulle dock vara gott med en kopp te..


när jag för första gången i hela mitt liv verkligen vet vad jag vill tänker jag fan inte ge upp. även om det är för sent..


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 9 oktober 2008 20:27

Jag tog och bytte blogg, så ni finner mig här istället   http://lenadahlberg.blogg.se/ ...

Av Lena - 3 oktober 2008 13:55

Idag är det fredag, helt klart alla veckors bästa dag. Tog en riktigt sovmorgon och nu har jag diskat, plockat undan lite och gjort mig själv klar för att gå en sväng på stan och få lite saker inhandlat.   Igår spenderade jag kvällen hemma hos min sy...

Av Lena - 30 september 2008 16:11

..efter fredag då, såklart! Idag släpptes ju nya avsnitt av OTG och GG. Great! Ska dock vänta och se dom ikväll då älsklingen också här, mys <3 Dagarna bara rinner iväg nu och snart rycker han in min lilla plutt. Söndagen den 13 skjutsar jag ner h...

Av Lena - 29 september 2008 15:15

Då är det snart dags för att börja knalla iväg till jobbet igen. Känns väldans segt måste jag säga, soffan ser såå härlig ut... Ska försöka åka in en sväng på dollar sen också om jag får tid över på jobbet. Såg att jag varken hade typ hushållspapper,...

Av Lena - 29 september 2008 14:08

Är som sagt ledig idag mellan 12-16. Hitills har jag bara slöat i soffan. Mår lite dåligt då jag kollar runt i min lilla lya, ser förjävligt ut. Ska alldeles strax ta tag i disken, ett måste. Jag får ta resten ikväll när jag kommer hem, damma, torka ...

Ovido - Quiz & Flashcards