Direktlänk till inlägg 27 maj 2008

ilska

Av Lena - 27 maj 2008 20:52

Om jag blir förbannad, alltså riktigt riktigt förbannad..

..ja då blir jag riktigt riktigt jävla förbannad också. Hänger ni med?

Och då är det inget jag släpper efter nån dag. Till exempelvis helgen därefter. Oh no! Det kan bli långvarigt. Livet ut om det så är.


Idag var jag som sagt uppe med tuppen iaf. Ringde och väckte Emmelie i vanlig ordning (!?) - ;)

Efter en dusch befann jag mig inne i stan på möbelhemkultur med henne, syrran och mamma. Mamma fick dock hålla sig utanför. Att kolla på soffa med både henne och syrran går bara inte. På tal om soffan kom vi mitt upp i allt på tal om Fippe och Danne, då de köpt deras soffor där, och vips så stod de nån meter ifrån oss inne i butiken. Lite lustigt sådär :)

 Sen virrade jag och Mli runt en hel del på stan. Maria joinade oss efter en stund och vi kan nog båda hålla med om att Mli var lite nervös där ett tag. Men tatueringen vart riktigt fin och det gick hur bra som helst. Inga onda miner där inte. Så nu funderar jag starkt på att beställa tid!

När allt var klart gick jag, Mli o Palle på hemköp och handlade lite. Vart sugen på taco-kyckling så det fick det bli!

Mli o Palle knallade iväg och surrade med grannarna när vi kom upp på Bruket men jag tog nyckeln till Palles lägenhet och placerade mig i soffan. Vred på ugnen o så. Nåt annat existerade inte.

Sen vart det middag ute på bron i solen. Dennis kom förbi och det blev lite surr. Grabben är bra sugen på en tatuering han med. Gäller väl att bestämma sig för vad man vill ha först.


Ne nu ska jag gå ner och placera mig i soffan o kolla desperate..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 9 oktober 2008 20:27

Jag tog och bytte blogg, så ni finner mig här istället   http://lenadahlberg.blogg.se/ ...

Av Lena - 3 oktober 2008 13:55

Idag är det fredag, helt klart alla veckors bästa dag. Tog en riktigt sovmorgon och nu har jag diskat, plockat undan lite och gjort mig själv klar för att gå en sväng på stan och få lite saker inhandlat.   Igår spenderade jag kvällen hemma hos min sy...

Av Lena - 30 september 2008 16:11

..efter fredag då, såklart! Idag släpptes ju nya avsnitt av OTG och GG. Great! Ska dock vänta och se dom ikväll då älsklingen också här, mys <3 Dagarna bara rinner iväg nu och snart rycker han in min lilla plutt. Söndagen den 13 skjutsar jag ner h...

Av Lena - 29 september 2008 15:15

Då är det snart dags för att börja knalla iväg till jobbet igen. Känns väldans segt måste jag säga, soffan ser såå härlig ut... Ska försöka åka in en sväng på dollar sen också om jag får tid över på jobbet. Såg att jag varken hade typ hushållspapper,...

Av Lena - 29 september 2008 14:08

Är som sagt ledig idag mellan 12-16. Hitills har jag bara slöat i soffan. Mår lite dåligt då jag kollar runt i min lilla lya, ser förjävligt ut. Ska alldeles strax ta tag i disken, ett måste. Jag får ta resten ikväll när jag kommer hem, damma, torka ...

Ovido - Quiz & Flashcards