Direktlänk till inlägg 27 maj 2008

Uppe med tuppen..

Av Lena - 27 maj 2008 08:50

..är jag enligt mig iaf ;)

Ledig idag som det ser ut. Sköönt med tanke på att man körde monsterpass igår. Hade mkt tid över dock så då vart det mkt fram o tillbaka mellan jobbet och mina sötnosar till vänner. Robban fyllde som sagt år igår så vi var dit och grattade han. Lite tårta blev det såklart med ;)

Sen förflyttade dom sig upp till Bruket för att kika på fotbollen. Sög riktigt hårt att jag var tvungen att sticka iväg och jobba igen när matchen skulle till o börja.


Var även in på Krambo igår. Skulle ha hämtat nyckeln till lägenheten nu den 3e var det tänkt, men då de inte hinner bli klara med den så kan jag inte hämta nyckeln förrän den 5e. Kontraktet skrevs dock om till från o med den 9e. Så då slipper jag stå o betala hyra under helgen iaf då jag ska tapetsera. Kändes lite bättre när de försökte muntra upp mig med det iaf ..

Den sjukt snygga soffan som jag hittade och tänkte köpa kan jag inte köpa längre heller. Den blir för stor ;)

Ska iväg och kolla lite idag. Men kl 15 ska jag allt kolla in när Mli tatuerar sig för första gången. Nu äntligen sker det för dig gumman. Önskar jag också hade modet i mig...


Annars då. Bilderna från Kramm har kommit upp. Som tur var vart det inget "flashande" som fastnade på bild från min del. Något som oroat mig en hel del. Men man fick ju ändå sig ett gott skratt när man kollade in bilderna och tänkte på allt som folk har berättat för en...

Ne satan, nu blir det en dusch..fast först sätta One tree hill och gossip girl på nerladdning..



 
 
Emmelie

Emmelie

29 maj 2008 19:37

haha japp och jag klarade det! ;)

http://emmelienilsson.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 9 oktober 2008 20:27

Jag tog och bytte blogg, så ni finner mig här istället   http://lenadahlberg.blogg.se/ ...

Av Lena - 3 oktober 2008 13:55

Idag är det fredag, helt klart alla veckors bästa dag. Tog en riktigt sovmorgon och nu har jag diskat, plockat undan lite och gjort mig själv klar för att gå en sväng på stan och få lite saker inhandlat.   Igår spenderade jag kvällen hemma hos min sy...

Av Lena - 30 september 2008 16:11

..efter fredag då, såklart! Idag släpptes ju nya avsnitt av OTG och GG. Great! Ska dock vänta och se dom ikväll då älsklingen också här, mys <3 Dagarna bara rinner iväg nu och snart rycker han in min lilla plutt. Söndagen den 13 skjutsar jag ner h...

Av Lena - 29 september 2008 15:15

Då är det snart dags för att börja knalla iväg till jobbet igen. Känns väldans segt måste jag säga, soffan ser såå härlig ut... Ska försöka åka in en sväng på dollar sen också om jag får tid över på jobbet. Såg att jag varken hade typ hushållspapper,...

Av Lena - 29 september 2008 14:08

Är som sagt ledig idag mellan 12-16. Hitills har jag bara slöat i soffan. Mår lite dåligt då jag kollar runt i min lilla lya, ser förjävligt ut. Ska alldeles strax ta tag i disken, ett måste. Jag får ta resten ikväll när jag kommer hem, damma, torka ...

Ovido - Quiz & Flashcards