Direktlänk till inlägg 31 januari 2008

Ge mig värme!!

Av Lena - 31 januari 2008 13:53

Mötet gav väl inte så mkt. Men hon skulle höra av sig så löser det sig säkert.

Ska hoppa in extra imorgon o jobba 8-13. Sen på lördag blire jobb till 17..istället för o jobba kväll då. Men på söndag blire monsterdag. Först 8-13 sen 17-21. Jag kommer dö!


Nästa helg kommer Johan hem också. Så nästa söndag har vi planerat in att gå ta en fika före eller efter att han skjutsat Anna till bussen. Ska bli riktigt nice o träffa sen grabben igen o surra ikapp oss. Som jag saknar han när han bor sådär långt bort. Måste verkligen pallra mig upp till Umeå snart o hälsa på han. Har ju lovat Gary att komma o hälsa på han o Edis också, o festa lite ;D


Vart en sväng på hemköp efter mötet idag. Köpte keso o bananer. Hur gott som helst. Bra lunch o middag de ;) Måste verkligen börja på nån slags diet så jag får bort kilona. Och magen, herregud! Det fick jag ju svar på i helgen att jag måste..

Men nåt som inte är lika bra är att jag sitter här med snusen inne. Förjävla dåligt. Vad håller jag på med? Ingen starksnus men ändå. Och gott som satan äre =/ Jävla fyllevana som börjar smitta av sig. Jag som alltid tyckt att de e så fult när tjejer snusar. Eller ah, de tycker jag fortfarande! Nä, skärpning. Det här går inte. Usch usch! Nu ska ja gå ner o kasta skiten!! =)


Just det. I helgen hemma hos Carro så kom hon med ett lysande förslag. Att åka till Gotland i sommar. Ja, låter det inte huur bra som helst? Skulle ju vara skitskoj, verkligen. Tänk ett gäng tjejer o grabbar som åker iväg. Ojoj, det här måste vi verkligen fundera mera på =)


Nu blire soffan en stund, förjäkla härligt ;)

 Sen ikväll äre träning..skööönt!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 9 oktober 2008 20:27

Jag tog och bytte blogg, så ni finner mig här istället   http://lenadahlberg.blogg.se/ ...

Av Lena - 3 oktober 2008 13:55

Idag är det fredag, helt klart alla veckors bästa dag. Tog en riktigt sovmorgon och nu har jag diskat, plockat undan lite och gjort mig själv klar för att gå en sväng på stan och få lite saker inhandlat.   Igår spenderade jag kvällen hemma hos min sy...

Av Lena - 30 september 2008 16:11

..efter fredag då, såklart! Idag släpptes ju nya avsnitt av OTG och GG. Great! Ska dock vänta och se dom ikväll då älsklingen också här, mys <3 Dagarna bara rinner iväg nu och snart rycker han in min lilla plutt. Söndagen den 13 skjutsar jag ner h...

Av Lena - 29 september 2008 15:15

Då är det snart dags för att börja knalla iväg till jobbet igen. Känns väldans segt måste jag säga, soffan ser såå härlig ut... Ska försöka åka in en sväng på dollar sen också om jag får tid över på jobbet. Såg att jag varken hade typ hushållspapper,...

Av Lena - 29 september 2008 14:08

Är som sagt ledig idag mellan 12-16. Hitills har jag bara slöat i soffan. Mår lite dåligt då jag kollar runt i min lilla lya, ser förjävligt ut. Ska alldeles strax ta tag i disken, ett måste. Jag får ta resten ikväll när jag kommer hem, damma, torka ...

Ovido - Quiz & Flashcards