Alla inlägg den 26 januari 2008

Av Lena - 26 januari 2008 12:34

Helen på jobbet var snäll o skjutsa hem mig, då jag inte orkade gå hem, och det var väldans länge tills det gick nån buss. Jag struntade i solningen alltså. Orkar inte. Får se ut som albinon själv. Kul :P


Lina vann första matchen iaf, duktig min lilla prinsessa :) Nu håller jag tummarna för resterande!


Ska ta en powernap på soffan nu tänkte jag..sen blire nog till o sprätta en cider. Är sjuukt laddad ;)

Av Lena - 26 januari 2008 10:10

Sitter på jobbet nu, och tiden går väldans segt. Just nu vill jag bara att klockan ska slå 12.00 och jag får gå o sola, sen ta en buss hem.

Sen ska jag nog verkligen inte köra bil på morgonkvisten när jag är trött. Malin var nog lite rädd o åka med mig imorse, det syndes ;) Höll för det första på att köra mot rött. Är som sagt väldans morgontrött :P

Malin tyckte jag körde för fort också men det gör jag ju jämt ;)

När jag kommer hem blire till o ta en powernap för att sedan hoppa in i duschen o göra mig festklar. Har dock ett jäkla dilemma. Har inte en susning på vad jag ska ha på mig ikväll, även stylist ;P  fast jag var i Sundsvall o brände över 3000kr igår :P

Tror jag tar med mig garderoben till Emmelie och låter tjejerna argera


Lina (min systerdotter) har brottartävling idag också. Hoppas verkligen att det går bra o att hon tar en medalj. Gärna guld! =) Ska snart ringa o höra om hon hamnat i en bra viktklass..


Nyss varit på hemköp också o handlat lite groggvirke, hudlotion o sånt. Även nån ny snus som vi måste prova ikväll.


Nä nu ska jag ta o ringa pappa en sväng.


Carro har även gått o joninat bloggvärlden gott folk. http://annecarolineeriksson.bloggagratis.se/

Nu väntar vi bara på Maria.. ;)

Ovido - Quiz & Flashcards