Direktlänk till inlägg 27 mars 2008

Torsdag..

Av Lena - 27 mars 2008 21:56

Idag när jag vaknade upp, med världens snyggaste babes bredvid mig kändes det som om jag var bakis? Berodde det på att jag låg uppe halva natten och drygade mig när andra försökte sova, eller för att jag och Maria gjorde chokladbollar, eller ah, chokladsmet med fullkornshavregryn o flytande margarin? Vet inte riktigt vad vi tänkte med, vi var nog bara desperat efter något sött.


Gårdagens bästa var iaf konversationen mitt i natten mellan mig, Emmelie o Maria när vi låg där o myste på madrasserna..


Jag: Varför biter han dig hela tiden för?

Emmelie: Jag vet inte. Han säger att han är kannibal.

Jag: Ja han är nog...

Maria: Ja! Han är nog transvestit!

några minuter senare...


Emmelie: Men tänk vad transvestit är för nåt..

Lena: Ja.. Jag skulle faktiskt kunna tänka mig han i klänning och ögonskugga.

Maria: Ja.. Rosa ögonskugga.

Emmelie: Eller blå...

Lena: Och ett par örhängen och en hatt med fjäder.

Emmelie: Hett.

Ja vi skrattade så tårarna rann..

Känner du dig träffad? ;)


Åter till idag. Hoppade in i duschen efter ett tag och sen vart det mat på punkten innan jag skulle iväg o jobba. Väl på jobbet får jag sms, inbjudan till middag. Tackar man inte nej till. Carro lagade supergott käk..pasta o kyckling med ädeloströra..huur gott som helst! Sen vare bara att dra iväg på träning..


Och nu, ja nu ligger jag här i sängen..somnar nog när som helst. Börjar jobba kl 8 imorgon..segt. Man är ju verkligen ingen morgonmänniska =/


...gnatt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 9 oktober 2008 20:27

Jag tog och bytte blogg, så ni finner mig här istället   http://lenadahlberg.blogg.se/ ...

Av Lena - 3 oktober 2008 13:55

Idag är det fredag, helt klart alla veckors bästa dag. Tog en riktigt sovmorgon och nu har jag diskat, plockat undan lite och gjort mig själv klar för att gå en sväng på stan och få lite saker inhandlat.   Igår spenderade jag kvällen hemma hos min sy...

Av Lena - 30 september 2008 16:11

..efter fredag då, såklart! Idag släpptes ju nya avsnitt av OTG och GG. Great! Ska dock vänta och se dom ikväll då älsklingen också här, mys <3 Dagarna bara rinner iväg nu och snart rycker han in min lilla plutt. Söndagen den 13 skjutsar jag ner h...

Av Lena - 29 september 2008 15:15

Då är det snart dags för att börja knalla iväg till jobbet igen. Känns väldans segt måste jag säga, soffan ser såå härlig ut... Ska försöka åka in en sväng på dollar sen också om jag får tid över på jobbet. Såg att jag varken hade typ hushållspapper,...

Av Lena - 29 september 2008 14:08

Är som sagt ledig idag mellan 12-16. Hitills har jag bara slöat i soffan. Mår lite dåligt då jag kollar runt i min lilla lya, ser förjävligt ut. Ska alldeles strax ta tag i disken, ett måste. Jag får ta resten ikväll när jag kommer hem, damma, torka ...

Ovido - Quiz & Flashcards