Alla inlägg den 12 mars 2008

Av Lena - 12 mars 2008 22:51

..ska strax ta tag i alla kläder som ligger på golvet innan jag går o lägger mig. Har typ inga rena kläder, så jag tror det är på tiden ;)


Annars då. Utåt kanske folk ser mig som den självsäkra tjejen med det där extra självförtroendet. Jag är inte den som låter mig ses som den svaga.

En gång i tiden hade jag nog lite självförtroende iaf. Jag hade tron på mig själv, och jag hade tron på andra. Jag kunde lita på personer.

Men sen kom den dagen då de personer, som jag i flera år, litat på mest av alla svek mig. Gick bakom min rygg. Ja där försvann mitt självförtroende kan man säga. Hade en väldigt jobbig tid, men vem kunde ana det. Försökte ta mig igenom dagarna, vilket var väldigt tungt. Jag deppade ihop.


Men tack vare underbara lagkamrater och vänner så tog jag mig upp igen.

Jag mår bättre än på länge, och jag ser fördelar med det som hände. Visst, det var tråkigt, men det sägs ju att efter regn så kommer solsken. Och så var nu fallet. Hade inte detta hänt hade jag nog aldrig träffat Maria, Carro, Emmelie och Elin. Flickorna som idag gör mitt liv underbart. Och utöver dom har jag lärt känna så otroligt många nya människor, som verkligen är helt amazing. Man kan verkligen dra för snabba slutsatser om människor man inte känner. Det har jag verkligen lärt mig nu.


Men det som hände har ändå satt sina spår. Jag har nog fortfarande ingen tro på mig själv, det fick jag höra idag. Sen har osäkerheten gjort att även om jag vet att jag kan lita på folk så har jag svårt för det. Jag inbillar mig saker hela tiden, blir rädd för saker osv osv. Jag blir paranoid.

 Men jag ber om ursäkt för om du fått stå ut med mitt "jobbiga jag". Jag försöker bättra mig för varje dag, men det är inte så lätt.



Oj, nu blev det verkligen lite depp-talk. Men jag kände att det behövdes. Vet inte varför jag känner mig nere idag. Konstig.

Kanske är brist på boy-love som Emmelie sa, haha;)


Ne nu måste jag sätta fart här..


Av Lena - 12 mars 2008 22:13

Torsdag imorgon. Shit vad veckorna rinner iväg. Maria fyller 19år på fredag, så då ska vi dit på kalas! Sen på lördag fyller Emmelie 20. Blir att jag får fira henne på lördagkväll, då jag har match i Husum på dagen. Oj så skoj det ska bli o möta Hägglunds. En vinst känns närmare på nå vis än mot Själevad ;)

Har nyss ätit nudlar. Börjar bli min standard-måltid varje dag nästan känns det som. Ska kila ner o fortsätta kolla på Fråga Olle nu tänkte jag.

Ska på möte imorgon o9.oo Lite segt att min sovmorgon försvinner, men jag har ju haft några rejäla nu på senaste så jag får bita ihop.

Min telefon kom inte idag heller. Suck. Hoppas, hoppas att det kommer imorgon. Håll tummarna :)


Ne, soffan nu...


Av Lena - 12 mars 2008 16:05

..är verkligen inte på humör för att åka o jobba..

Av Lena - 12 mars 2008 10:59

..Ja, är man inte bedrövlig så säg. Iaf på att ta sig upp ur sängen på morgonen. Har fortfarande inte rört mig ur den. Är så otroligt skönt o sova länge o sen bara ligga kvar och må gott! Och än har jag inga planer på att resa mig upp. Näe, först blire till att se det senaste one tree hill avsnittet som släpptes inatt.

Börjar jobba kl 17 idag. Tänkte försöka hinna röjja upp lite på rummet här. Vilket egentligen är ett års projekt ungefär. Har i princip inga kläder i garderoben längre heller. Allt tycks ha en förmåga att dra sig ner på golvet?!

Ja, det lär ju bli några maskiner tvätt iaf...


Hoppas även att min nya mobil kommer idag. Skulle va nice.  Är otroligt less på den jag har nu :P

Ovido - Quiz & Flashcards