Alla inlägg den 6 mars 2008

Av Lena - 6 mars 2008 23:09

Träningen idag var rätt roande faktiskt. Blev en hel del skratt. Och jag bjöd väl på en hel del dumheter ;)

Men ska bli skönt o tare lugnt i helgen. Längtar galet mycket tills på söndag då man får lira match =)


Annars sitter jag nu o drömmer mig bort. Läste på Malins blogg att hon åker till Hawaii om en vecka. Shit va nice! Speciellt i detta blåsväder som är nu skulle jag kunna göra vad som helst för att få komma till värmen. Men det får bli i sommar eller efter sommaren. När man har lite mer pengar!


Imorgon ska man jobba en liten stund mitt på dagen. Skönt med sovmorgon, och skönt att ha kvällen till annat. Tråkigt att man inte kan ta en Sundsvalls-tripp med tjejerna bara. Fast det är väl kanske lika bra? Har inte råd o shoppa nå mer den här månaden nu om jag ska överleva nästa. Lär komma en usel lön den 27, då man låg sjuk 2v =/


Nä nu ska jag nog ta o försöka knoppa.

Gnatt!

Av Lena - 6 mars 2008 15:42

..helt sanslöst va veckorna går fort nu. Känns som det var igår som vi alla var hemma hos chrille o öste för fullt =)

Den här helgen blir dock väldans lugn. Ett vinglas eller två skulle nog sitta fint imorgonkväll. Men på lördag jobbar man ju. Först 8-13 o sen ska man ut igen 17-21. Monsterdagen nr 1!

Men efter jobbet blire nog till o traska till tjejerna o så. Får se om Larsson kommer med filmen från helgen också. Ryktas om att den ska vara ganska pinsam för oss alla ;)

På söndag har vi första träningsmatchen också. Mot Själevad på konstgräs. Ska bli riktigt nice att få komma ut på stor plan igen. Dock har jag sko-problem. Måste dra o kika på nå nya skor imorgon. Mina pajjade ju i slutet av förra säsongen.


Näe ikväll äre träning som gäller. Annars har jag inte alls gjort mkt idag. Bara slöat!


Ne nu kom pappa hem från jobbet..ska ner o höra va han tänkt för käk idag :)


tjoho!

Ovido - Quiz & Flashcards