Alla inlägg den 23 augusti 2007

Av Lena - 23 augusti 2007 23:41

Nyss kommit hem..var meningen att ja skulle sova över hos Mallan o barna eftersom lillhjärtat mitt gått o blivit sjuk..uscha uscha! Feber o huvudvärk så de bara skriker om hon..o inte går det att få i hon nå alvedon heller...försökte lura i hon lite i saften men icke..hon märkte direkt att det såg lite annorlunda ut. Men Timmy somnade rätt fort i mitt knä så då kunde ja lika gärna åka hem o sova i min egen säng..finns ju nästan inget bättre :)

Hoppas bara att Tindra blir bättre tills imorrn så jag o Mallan kan sticka ner en sväng till Sundsvall..skulle vara nice med ett par nya skor :)

Träningen var väldans seg idag..kände mig som nån jäkla elefant när man skulle springa..benen var så tung efter gårdagens match. Jäkligt ont på baksidan av knät också..Wille ska kolla på de nästa gång..är väl de där ledbandet som klatrar igen..men men..bara o bita ihop!


Nä nu ska ja ta o surra klart på msn o sen blire sängen..får väl se om man ska upp o hoppa tidigt ifall de blir sundsvall..


 Lördag tack!

Av Lena - 23 augusti 2007 16:50

Härlig vinst igår...5-0 hemma mot Härnösand! Fick hoppa in när det var en kvart kvar av första..sen spela ja hela andra..riktigt roligt fastiskt! =) trodde dock inte att kondisen skulle räcka till men jodå..ja slapp ropa om o få byta..fast jobbigt var det =p aja..i och med vinsten igår så är kontraktet för div3 nästa år säkrat, känns bra! och om vi vinner matcherna som e kvar nu så kan vi klättra upp oss lite i tabellen :)

 Efter matchen igår blev de att ja traskade bort till Tina för o träffa tjejerna lite..blir ju inte att vi träffas alla så ofta...o nu snart är vi ju i princip splittrade också så..men sånt e livet! =)


Idag har jag inte gjort allt för mkt..varit hemma o lekt med Tindra o Timmy =) Mallan o jag har även bestämt oss för att börja på träningsvärkstan på måndag..så nu jäklar ska sommarkilona bort!! =) Kommer dock bli jäkligt svårt de där med godiset..så ja komma måste äta lite på helgerna iaf..kan ju inte sluta sådär tvärt ;P

Snart har jag fotbollsträning också..sköönt o få röra på sig :) Ska låna Mallans bil så ja kan åka direkt till henne o barna efteråt. Hon bjussar på en kebabrulle dessutom, om jag åker förbi Sylos o köper åt dom innan ja kommer..o en rulle tackar man ju inte nej till..nejnej. Speciellt när man vet att det är slut på sånna gósaker från o med måndag :)

 Nä nu ska jag ta o byta om till träningskläder o packa väskan..får se om de bär av en snabbis till Sundsvall imorrn också innan man ska jobba..får se får se :)


sweetie





Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards