Alla inlägg den 22 augusti 2007

Av Lena - 22 augusti 2007 16:18

nyss vaknat..fick bli en kort liten powernap nu innan man ska iväg på matchen. har en jäkla huvudvärk..hoppas alvedonen börjar verka snart!

Gick bara bra på jobbet idag..alltid roligt när de kommer ihåg en o blir glad över att se en :) de bjöd på smörgåstårta på jobbet idag också, gottans! får passa på å äta allt onyttigt nu den här veckan..från o med måndag äre stopp när det gäller sötsaker! (hur nu det ska gå!?!) alla som känner mig vet ju att jag o godispåsen är ett med varandra :P men förr eller senare måste man ta sig i kragen o skärpa till sig..o den tiden är kommen nu känner jag..sommarfläsket måste bort! hehe.

aja, nog om de..borde ta o packa väskan..Wille kommer och hämtar upp mig o pappa 10 i =)

Håll tummarna för 3p! :)



Av Lena - 22 augusti 2007 09:13

Behöver iaf inte gå till tandläkaren idag, de ringde o hon var sjuk..så ska dit den 5e istället..skönt!

O de blev precis som väntat igår..jag kunde inte somna. Låg i flera timmar o bara vred o vände på mig..det var helt omöjligt. Till slut klev ja upp o satt mig vid datorn..o de va inte bara jag som var vaken som tur var :) satt o surrade ett tag..rätt skoj där ett tag när vissa inte va nykter, HA! ;) men till slut blev jag tvungen att hoppa tillbaks i sängen o försöka sova. Sist ja kollade på klockan var hon halv fyra tro ja? så jaaa, jag är helt död idag!

Ne, på med kläderna o iväg på jobbet!


Helg, nu tack!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards