Alla inlägg den 21 augusti 2007

Av Lena - 21 augusti 2007 22:39

Ja, nu har även jag gått och joinat bloggvärlden - hatar det!

Anledningen till detta är mest att jag behöver få skriva av mig lite då o då om mitt liv. Nu när man är arbetslös och inte har en susning på vart man ska ta vägen så börjar ångesten komma rejält..och för att inte bryta ihop totalt så tänkte jag att ja kunde skriva av mig lite här, istället för att familjen och vännerna ska få ta hela smällen så att säga :)

  Imorgon ska man upp o jobba kl 10, och konstigt nog så känns det helt okej. Bemannningen ringde förra veckan så jag fick några extra dagar den här veckan, väldans bra! Dagarna blir så långa o tråkiga när vännerna jobbar o så..så då jobbar jag hellre lite då o då...trots att det är inom hemtjänsten.  Aja, efter jobbet har man tid hos tandläkaren o efter det ska man ner på IP o spela match mot Härnösand. En vinst imorrn skulle verkligen sitta finfint :)

Ne, nu ska man ta o hoppa ner i sängen..hoppas man kan somna bara..har ju gått o vänt på dygnet helt o hållet känns de som...


Gnatt!


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards