Direktlänk till inlägg 22 december 2007

förkyld =/

Av Lena - 22 december 2007 13:36

Ja de e då tamefan..att man ska gå o bli genomförkyld nu precis till jul. Nyss vart o köpt nässpray. Täppt i ena näshålet..o i de andra rinner det på, haha! usch..de där lät äckligt!

Jaja..efter begravningen igår gav sig brorsan, ja o Mallan iväg till Sundsvall. Vilket jag inte hade gjort om man fick vara efterklok lite tidigare :P

Fyy tusan va folk de va..o man var ju verkligen inte på humör för sånt kaos efter begravningen. Aja..började med att spendera lite pengar på mig själv så ja skulle få upp humöret lite..men ja hittade nästan ingenting. Vart några julklappar...men måste tillbaks imorrn o köpa resten. Funderar på om ja ska bjuda mor o far på Hornö som julklapp..får de en mysig middag för sig själva! De är de värda :)


Ikväll blir det nog lite grogg med sis..sen kanske en sväng på glajjan? Ja javet inte ja. Mia åker ju hem på tisdag igen så vi tänkte passa på ikväll :)

Känner mig inte så pigg men då blir nog groggen perfekt ;) Bästa botemedlet när man e förkyld enligt mr.alkis själv :P


Vi fick främmade av Putte igår också..vilket inte var väntat. Och därför skämde jag ut mig rejält..

Ja säger då de att hädanefter byter jag om o visar upp alla mina inköp uppe på mitt eget rum haha :P



 
 
Ingen bild

booob

22 december 2007 21:01

Kanske att nästa omröstning borde vara "Önskar/önskade du dig en egen Bob i juklklapp", jag tror starkt på denna idé.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 9 oktober 2008 20:27

Jag tog och bytte blogg, så ni finner mig här istället   http://lenadahlberg.blogg.se/ ...

Av Lena - 3 oktober 2008 13:55

Idag är det fredag, helt klart alla veckors bästa dag. Tog en riktigt sovmorgon och nu har jag diskat, plockat undan lite och gjort mig själv klar för att gå en sväng på stan och få lite saker inhandlat.   Igår spenderade jag kvällen hemma hos min sy...

Av Lena - 30 september 2008 16:11

..efter fredag då, såklart! Idag släpptes ju nya avsnitt av OTG och GG. Great! Ska dock vänta och se dom ikväll då älsklingen också här, mys <3 Dagarna bara rinner iväg nu och snart rycker han in min lilla plutt. Söndagen den 13 skjutsar jag ner h...

Av Lena - 29 september 2008 15:15

Då är det snart dags för att börja knalla iväg till jobbet igen. Känns väldans segt måste jag säga, soffan ser såå härlig ut... Ska försöka åka in en sväng på dollar sen också om jag får tid över på jobbet. Såg att jag varken hade typ hushållspapper,...

Av Lena - 29 september 2008 14:08

Är som sagt ledig idag mellan 12-16. Hitills har jag bara slöat i soffan. Mår lite dåligt då jag kollar runt i min lilla lya, ser förjävligt ut. Ska alldeles strax ta tag i disken, ett måste. Jag får ta resten ikväll när jag kommer hem, damma, torka ...

Ovido - Quiz & Flashcards