Alla inlägg den 25 december 2007

Av Lena - 25 december 2007 20:37

Sitter hemma hos Annika nu. Skönt med lugn kväll ändå.

Har spelat en massa biljard med barnen..tog hem samtliga segrar ;)


Funderar på om man ska ta en sväng till sundsvall imorrn på dagen o kolla in mellandagsrean lite ;P..får se får se :)


Sitter o snokar runt lite här på datorn. Kikar lite va hon har för musik. Hittade plötsligt en låt, och då fick jag ett gott skratt :D Kommer nog aldrig glömma när en person började sjunga den till mig för inte allt för längesen ;)



Av Lena - 25 december 2007 17:27

vet inte vad det är men jag är på så otroligt dåligt humör. Det passar ju verkligen inte nu när det är jul o man har en massa främmande. Min moster o de kommer snart hit. Jag tror jag ska fly, upp till syster. Känns bättre. Där kan jag iaf låta mina känslor o mitt humör göra sitt. För när jag är ledsen/arg osv måste jag få prata, få skrika, få vara arg! Annars gåre aldrig över! Men nu vet jag inte vad jag är för nåt..

bara på riktigt dåligt humör..


vill försvinna..känner mig otroligt värdelös

Av Lena - 25 december 2007 13:37

God jul på dig med Frida! Hoppas du hade en riktigt mysig kväll igår..och att det vart lite mer fart på jobbet sen ;P Kommer nog o hälsar på snart! ;)


Min julafton vart riktigt lyckad! Jobbade mellan 13-17 men det gick bara bra. När jag kom hem väntade hela familjen på mig här hemma o sen satt vi oss ner o åt. Herre jisses va gott de va! Men man rullade ju fram sen ;)

 Efter maten var alla riktigt seg av sig...brorsan somnade på golvet?! o vi andra satt oss ner o kika lite på tv o så :)

Sen dök tomten upp (pappa alltså) haha..vart ett jävla ståhej! :) Timmy fick överskottsenergi så det skrek om de :P

Fick iaf mkt fina saker. Pengar, en dammsugare, fina saker till badrummet, massa pannor, köksknivar, bestick o så. Även ett ljusfat. Sen tjocksockar^^ Även ett par mysiga tofflor :) m.m


Senare på kvällen vart det en sväng upp till syrran o fika lite med barnen..sen över till brorsan o Mallan. Först så sovde jag ner småtrollen sen så satt vi oss vid köksbordet o spela massa spel. Hade riktigt skoj! Mallan o jag tyckte verkligen om vårat vin dessutom ;)



Näe nu ska jag väl ta o gå ner till soffan. Deppa ihop ska ja göra nu! Sätter mig väl hemma hos bror i två dagar med all min sprit..höh



Ovido - Quiz & Flashcards