Alla inlägg den 11 december 2007

Av Lena - 11 december 2007 22:31

Jo, tänkte att ja kunde fördriva lite tid genom att skriva lite här.

Nyss kommit hem från sis..varit o sett desperate..o nu väntar ja på att de ska bli bones o sex and the city ..

Blivit en riktigt dålig vana de här med att stanna uppe o se de två programmen..o nu är man typ fast i de hela..beroende!

Möte imorgon 9.30 som sagt. Efter det ska jag traska ner på stan för o ta en fika med Tina. Ska bli intressant o se vad hon har att säga. Sen har man ju inte sett/pratat med hon på typ tre månader eller nåt sånt. jaja...

Nog om de. Efter fikan tänkte ja nog gå träna o sen sola om inget annat inträffar, får se får se :)


Nu vill jag ha lördag!

lördag lördag lördag!

Av Lena - 11 december 2007 18:44

Gick rätt bra att jobba idag trots att jag var tröttare än allt tröttast o segare än allt segast?!

Nog om de.

Efter jobbet åkte pappa o ja på Kvantum o handlade lite. Mamma o pappa skulle äta nåt som ja inte tyckte om så jag köpte lite champinjon crêpes o stekte. Stekte dom väl dessutom. Kolsvarta med andra ord. Stod o pratade i telefonen samtidigt, vilket inte var så lyckat. Lyckades iaf rädda två stycken..så lite fick man ner i magen..

Vart dock hungrig efter ett tag så jag värmde lite thaisoppa..starkt o gott :)

Imorrn mellan 09.30-12.00 ska man på nåt arbetsmöte också. Ska bli kul o höra vad de har att komma med för förslag o så..

Annars vette tusan va man ska hitta på nu ikväll o imorgon. Dyker det inte upp nå jobb imorrn så ska jag fasen pallra mig iväg till träningsvärkstan så man kommer igång. Bedrövligt va lat man är!


soffan väntar..


de haru så rätt i ;)


Av Lena - 11 december 2007 11:29

jo, har knappt sovit en blund inatt =/ kunde fasen inte somna igår..o när ja väl somna..(efter många timmars vridande o vändande)..vakna ja efter 10 min igen =/ Så nu är jag hyffsat seg o trött o inte på allt för trevligt humör  för de som ska vara i min närhet. De såkallade vårdtagarna med andra ord.

Ska iväg o jobba nu..börjar 12. Borde kanske klä på mig? Mjo, de va nog en bra idé...

Tjo tjo!

Ovido - Quiz & Flashcards