Direktlänk till inlägg 6 december 2007

torsdag..

Av Lena - 6 december 2007 22:58

Börjar väl med Petters kommentar på förra inlägget. Självklart äre inte meningen att vi ska ta ihjäl vårdtagarna men hallå..det var ju FYRA MÖSS!?! då skriker vi bäst fan vi vill sen får gamlingarna göra va de vill  :P


Annars då. Måste säga att min dag har varit en helvetes plåga. Som ni kan se på förra inlägget så vart ja uppe rätt länge inatt. Kom inte i säng förrän halv tre rättare sagt! (Trodde ju att jag var ledig) Imorse 07.00 ringer Tommy på hemtelefonen och väcker både mamma o mig..(vaknar fan inte av mobilen på morgonen)..ville ja skulle komma o jobba 7-16. Sömnig som man var svarade man mm..sen la man på o somnade om. Mamma kom in o sa skaru inte jobba? - Jobba? sa jag..

aja..var bara till o klä på sig snabbt o åka iväg de =/ De på jobbet fick då ett gott skratt då ja kom imorse..såg nog en aningen död ut :P

När jag kom efter jobbet slocknade jag på två röda i soffan, riktigt skönt! Sen blev man väckt av pappa för att åka iväg på träningen..

Men där var man fan lika trött..hur seg som helst..känner mig helt slut i hela kroppen! Vette tusan vare e med mig..


O de där med dåliga nyheter verkar förfölja mig varje morgon. Imorse vare Bamse(hunden) som var konstig. Lät väldigt konstigt, lät som om han kämpade efter andan =/ Både mamma o ja vart oroliga..

Men som tur var så vare nog ingen allvarligt..nu mår han fin fint igen :) Var väl nåt hårstrå eller nåt som kommit ner i halsen o fastnat där! Tur de inte av nåt allvarligt iaf :)


Imorgon vill jag iaf vakna som vanligt folk..dra på mig en t-shirt..gå ner o lägga mig i soffan..slå på tv'n o bara vakna till lite där!


Näe herre jäklar va slut ja é! Skulle göra vad som helst för att få krypa ner i en säng o bara somna i dina armar nu, det absolut bästa som finns..


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 9 oktober 2008 20:27

Jag tog och bytte blogg, så ni finner mig här istället   http://lenadahlberg.blogg.se/ ...

Av Lena - 3 oktober 2008 13:55

Idag är det fredag, helt klart alla veckors bästa dag. Tog en riktigt sovmorgon och nu har jag diskat, plockat undan lite och gjort mig själv klar för att gå en sväng på stan och få lite saker inhandlat.   Igår spenderade jag kvällen hemma hos min sy...

Av Lena - 30 september 2008 16:11

..efter fredag då, såklart! Idag släpptes ju nya avsnitt av OTG och GG. Great! Ska dock vänta och se dom ikväll då älsklingen också här, mys <3 Dagarna bara rinner iväg nu och snart rycker han in min lilla plutt. Söndagen den 13 skjutsar jag ner h...

Av Lena - 29 september 2008 15:15

Då är det snart dags för att börja knalla iväg till jobbet igen. Känns väldans segt måste jag säga, soffan ser såå härlig ut... Ska försöka åka in en sväng på dollar sen också om jag får tid över på jobbet. Såg att jag varken hade typ hushållspapper,...

Av Lena - 29 september 2008 14:08

Är som sagt ledig idag mellan 12-16. Hitills har jag bara slöat i soffan. Mår lite dåligt då jag kollar runt i min lilla lya, ser förjävligt ut. Ska alldeles strax ta tag i disken, ett måste. Jag får ta resten ikväll när jag kommer hem, damma, torka ...

Ovido - Quiz & Flashcards