Direktlänk till inlägg 2 december 2007

1:a advent..

Av Lena - 2 december 2007 21:41

Ja då ska ja väl försöka berätta lite om min kväll igår. Måste bara börja med att säga att jag hade sjukt roligt! Som ni kanske redan sett här på bloggen så satt jag här hemma kl 21 igårkväll och suckade. Ville verkligen ut o parta men fick ingen med mig. Men efter mkt tjat fick ja Maria på andra tankar! Hon hoppade in i duschen o sen kom hon o Robban från Nyland! Runt 22 satt ja o Maria hemma hos Robban o drack, surra o skratta :D När vi druckit upp allt, klockan kanske var strax efter elva traskade vi ner på träffen..mer alkohol behövdes ;) På väg ner ramlar såklart jag i den blöta snön o slår min kära svanskota..ont som satan gjorde det! Aja, vi traskade vidare i snöstormen och väl framme beställde vi in lite cider. Men till slut gick det över till en kanna öl ;P Fick även besök av Grimsen, Mackan, Isak o Björn..mkt trevligt! =) En till kanna beställdes in och den rejäla fyllan var ett faktum! Sen kom även Fippe o Sandra Johansson o joinade oss. Och man hade ju lika roligt som alltid när Filip e med..han kan då få en o skratta :D Han flyttar/flyttade ju till Sthlm idag, hoppas han får det kanon där nere. Får ses om man har vägarna förbi snart :)

Nog om de. När ännu en kanna skulle beställas in så vare stopp. Träffen stängde tydligen. Shit tänkte vi, e klockan så mkt! Snäll som Dominqo är fick vi en till kanna och satt kvar till klockan var halv två. Nu vare gladan som gällde. Väl framme vid dörren äre kö. Vi blir fundersamma...vakten säger att det är fullsatt. VAAA? tänkte ju såklart vi...FULLSATT? GLADAN? nu jävlar :P Kristian H fixade iaf in oss till slut..dock 20 min kvar då..så jävla onödigt o betala in sig. Aja, dom där 20 minuterna nere på gladan var riktigt roliga..stog väl mest i baren iofs..(tackar chrille för cidern)..men lite dans blev de.


Men nu till kvällens höjdpunkt. Utanför gladan stog vi o surrade lite. Ett jävla snöväder ute o mkt snö hade kommit. Sån där härlig snö ;) Så jag fick för mig att mula Fippe, vilket jag gjorde! Sen var det hela igång..snöbollkrig, brottning, mulning på torget för alla Kramforsbor typ. Jag, smart som jag var tog dock ingen jacka på mig(!?)..så där låg jag med linne i snön och blir mulad av både Filippo o Björklund. Jävligt roligt dock..alla brottades med alla osv! Blev dock jäääävligt dyngsur. Fy fan! Sen vare efterfest som gällde..trodde vi iaf. Björklund o ja gick o surra o leta men ingen var på. Så jag ringde efter min skjuts ;) , o Danne tog en kebabrulle på Sylos.

Fick ju inprintat i skallen också att en viss person inte tycker om mig för fem öre, inte ens ETT öre. Så de va ju skoj..ja mena..då hatar man ju typ personen så de va kul o få veta..ska ja hålla mig borta =)


När jag vaknade imorse ville jag bara dö. Mådde så jäkla dåligt. Tog mig inte upp ur sängen förrän vid 14.30 Nedenför sängen låg mina blöta kläder. Jeansen kunde man vrida vatten ur =/


Trots min baksmälla kände jag att ja måste ta mig ut o kolla lite på stan när de e skyltsöndag o allt, så jag tog med mig Lina o for. Fyy fan va kasst ja mådde. O stå i den där godiskön gör ja inte om igen, haha!


Näe nu måste ja nog gå lägga mig. Skönt att man jobbar kväll imorrn iaf!


Jag vill bara vara vän ju? O ja tänkte inte ens den tanken igår som alla verkar tro. Ville bara vara en vän. Igen jävla second hand brud:P


Några bilder från igår..

 
 
Emma

Emma

2 december 2007 23:10

Klarade du dig från en förkylning? =)

http://emmavonbabel.blogspot.com

 
Lena

Lena

2 december 2007 23:38

Inte så farligt än, men hostan har börjat dyka upp =/

http://lenadahlberg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 9 oktober 2008 20:27

Jag tog och bytte blogg, så ni finner mig här istället   http://lenadahlberg.blogg.se/ ...

Av Lena - 3 oktober 2008 13:55

Idag är det fredag, helt klart alla veckors bästa dag. Tog en riktigt sovmorgon och nu har jag diskat, plockat undan lite och gjort mig själv klar för att gå en sväng på stan och få lite saker inhandlat.   Igår spenderade jag kvällen hemma hos min sy...

Av Lena - 30 september 2008 16:11

..efter fredag då, såklart! Idag släpptes ju nya avsnitt av OTG och GG. Great! Ska dock vänta och se dom ikväll då älsklingen också här, mys <3 Dagarna bara rinner iväg nu och snart rycker han in min lilla plutt. Söndagen den 13 skjutsar jag ner h...

Av Lena - 29 september 2008 15:15

Då är det snart dags för att börja knalla iväg till jobbet igen. Känns väldans segt måste jag säga, soffan ser såå härlig ut... Ska försöka åka in en sväng på dollar sen också om jag får tid över på jobbet. Såg att jag varken hade typ hushållspapper,...

Av Lena - 29 september 2008 14:08

Är som sagt ledig idag mellan 12-16. Hitills har jag bara slöat i soffan. Mår lite dåligt då jag kollar runt i min lilla lya, ser förjävligt ut. Ska alldeles strax ta tag i disken, ett måste. Jag får ta resten ikväll när jag kommer hem, damma, torka ...

Ovido - Quiz & Flashcards