Alla inlägg den 19 augusti 2008

Av Lena - 19 augusti 2008 21:41

Kom ut ur duschen för en stund sedan och jag känner mig så otroligt trött o slu Snuvig är jag också, får hoppas att jag inte åker på samma förkylning som syrran ligger nerbäddad med.


Imorgon kommer Andreas, inte träffat han sen i söndags och det känns som en evighet sen. Han har ju matcher imorgon (korpen)..så man ska väl ta sig dit och kolla lite är det tänkt. Om man inte är alldeles för knäckt efter jobbet.


Har väl inte så mkt att skriva. Har nyss pratat med Maria på msn. Tacka vet jag internet och telefon dessa gånger. Vet inte vad jag hade gjort annars? Hur som helst så börjar skolan för henne imorgon så jag hoppas att det går bra för henne. Men det vet jag ju att det kommer göra. Fest på kvällen med klassen har hon också. Ne shit, sugen på att studera blev man nu..men till vaaaad?!!?!?


Jaja, nog om de..nu väntar sängen!

Av Lena - 19 augusti 2008 09:07

Fan vilket tråkigt väder det är ute. Man drar en djup suck varje morgon när man vaknat och tittat ut genom föntret.

Idag på lunchen ska jag iaf möta upp Elin på stan. Ska vi gå in och surra lite med Pia, beställa tid osv :)

Efter jobbet idag vet jag inte alls vad som händer. Kanske att jag tar mig en sväng till Frånö?  Ja det återstår o se..



Ovido - Quiz & Flashcards