Alla inlägg den 14 augusti 2008

Av Lena - 14 augusti 2008 16:58

Som jag skrev på bilddagenboken så flyttar min älskade Maria upp till Luleå imorgon för att studera i 5 år. Det kommer bli riktigt tomt utan henne, att inte träffa hon så gott som varje dag och få ett leende på läpparna. Även om jag tycker att det är riktigt tråkigt att hon flyttar, och att jag har fällt många tårar de senaste dagarna (mer lär det bli) så är jag glad för hennes skull och önskar henne all lycka! Jag vet att hon kommer lyckas hur bra som helst och att hon kommer trivas som fisken i vattnet. Självklart kommer jag och hälsar på, och jag kommer räkna dagarna tills hon kommer hem igen.Nedräkningen har redan börjat tills den 12 september!
Jag kommer att sakna dig på ett obeskrivligt sätt Maria och du ska veta att du betyder så otroligt mycket för mig!


<3

Ovido - Quiz & Flashcards