Direktlänk till inlägg 9 september 2008

Swich!

Av Lena - 9 september 2008 16:56

Är det bara jag som tycker att den senaste veckan bara swichat förbi? Men inte mig emot, nejnej. Idag är det tisdag igen och när man vaknat tidigare idag knallade man upp på bruket till Emmelie för o glo igenom GG och OTH. Me like!


Just nu sitter jag och väntar på att maten på spisen ska bli klar. Är riktigt hungrig. Sen blir det en dusch och vänta på att Andreas ska komma. Ska bli mysigt, har saknat honom :)


Annars då. Önskar verkligen att jag var 5000kr rikare så att jag och Andreas, kanske Emmelie o Palle kunde åka utomlands. Andreas o Emmelie har hittat en billig resa till Turkiet som de gärna vill boka så snabbt som möjligt. 

Det är bara en månad kvar tills älsklingen rycker in i lumpen och jag vill verkligen göra nåt roligt tillsammans med honom innan. Men en utlandsresa ser ut att ligga väääldigt långt bort just nu. Men ah, huvudsaken jag får rå om han så mycket som möjligt så är jag glad <3


På fredag kommer min älskade vän hem ifrån Luleå också. Som jag har saknat henne. Ska bli så roligt att få träffa henne igen, höra om allt osv.


Oops, nu måste jag gå till spisen. Hejsvejs!

 
 
Maria

Maria

9 september 2008 21:02

Jasså du ;) Har jag lovat det? :D Haha, just nu verkar det som jag kommer hem iallafall :) Saknar er alla jätte mycket, så förhoppningvis ses vi!

http://mariaburen.bloggagratis.se

 
Ingen bild

älsklingen

9 september 2008 22:28

utlandsresa eller inte, bara vi är tillsammans:)

 
Linnea

Linnea

10 september 2008 15:57

Tack tack =)

http://www.linnnea.bloggagratis.se

 
Maria

Maria

10 september 2008 17:52

Haha, ja det har jag ;) hoho! :D ja, det är jätte kul! du borde prova på en nollevecka här uppe också ;D

http://mariaburen.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 9 oktober 2008 20:27

Jag tog och bytte blogg, så ni finner mig här istället   http://lenadahlberg.blogg.se/ ...

Av Lena - 3 oktober 2008 13:55

Idag är det fredag, helt klart alla veckors bästa dag. Tog en riktigt sovmorgon och nu har jag diskat, plockat undan lite och gjort mig själv klar för att gå en sväng på stan och få lite saker inhandlat.   Igår spenderade jag kvällen hemma hos min sy...

Av Lena - 30 september 2008 16:11

..efter fredag då, såklart! Idag släpptes ju nya avsnitt av OTG och GG. Great! Ska dock vänta och se dom ikväll då älsklingen också här, mys <3 Dagarna bara rinner iväg nu och snart rycker han in min lilla plutt. Söndagen den 13 skjutsar jag ner h...

Av Lena - 29 september 2008 15:15

Då är det snart dags för att börja knalla iväg till jobbet igen. Känns väldans segt måste jag säga, soffan ser såå härlig ut... Ska försöka åka in en sväng på dollar sen också om jag får tid över på jobbet. Såg att jag varken hade typ hushållspapper,...

Av Lena - 29 september 2008 14:08

Är som sagt ledig idag mellan 12-16. Hitills har jag bara slöat i soffan. Mår lite dåligt då jag kollar runt i min lilla lya, ser förjävligt ut. Ska alldeles strax ta tag i disken, ett måste. Jag får ta resten ikväll när jag kommer hem, damma, torka ...

Ovido - Quiz & Flashcards