Alla inlägg den 27 september 2008

Av Lena - 27 september 2008 08:55

Igår jobbade man hela dagen. 12.00-21.00 Lite segt men sånt får man ta. Idag jobbar jag 7-16 sen kommer älsklingen och hämtar mig. Ska vi åka och handla lite gott, sen hem till han och laga ihop nån god middag och bara ha det mysigt. Bada bubbel o så. Kommer bli en riktigt lugn, mysig och underbar kväll känner jag på mig.

Dock så startade inte dagen allt för bra. Till o börja med så försov jag mig. Sen har jag tappat ut hela mitt solpuder över badrumsgolvet. Min vita matta där inne är inte längre vit om man säger så. Kul - eller inte!


Just ja, sa jag att jag vann 1900kr igår? Jo, jag satt in 75kr på en kasionsida och började spela lite och nu är jag 1900kr rikare, plus att jag har pengar kvar på sidan att spela för. Hur nice är inte det? ;)

Nej nu ska jag försöka packa ihop lite saker och sen åka iväg och jobba igen. Smet hem en stund för lite frukost...


Hoppas alla får en riktigt rolig lördag!

Puss

Ovido - Quiz & Flashcards