Direktlänk till inlägg 16 juli 2008

Inte min dag idag

Av Lena - 16 juli 2008 18:00

Nej, det är verkligen inte min dag idag. Usch.

Dagen började med att jag försov mig och fick springa till jobbet. Något som inte uppskattas i mitt liv kl 7 på morgonen kan jag tala om.

Väl på jobbet stöter jag på en spindel hängandes från taket mitt framför näsan på mig. En stor spindel enligt mig. Detta resulterade i ett jäkla skrik och hopp bakåt. Mina arbetskamratet tyckte det hela var riktigt roligt då de märkte vilken spindelfobi jag har. Väl inne i köket kommer Kennet med spindeln i tråden bakom min rygg och håller den ovanför mitt huvud. När jag väl märkte det hela skrek jag så jag tror hela Kramfors hörde. Hoppade in i väggen och slog huvudet gjorde jag också. Ja ...det här med spindlarna tog inte slut här utan jag har stött på 2st fler idag. Usch!

Har inte kunnat köra bil idag heller. Har haft helt andra saker i tankarna så det har resulterat i många kärringstopp. Eller vad säger ni Emmelie och Maria? ;)

Väl hemma efter jobbet hittade jag inte nyckeln hem, men den återfann jag rätt snabbt i en av arbetsbilarna jag kört under dagen.


Nu sitter jag i soffan mätt och belåten. Ikväll blir det en sväng på Kramm med Emmelie, Palle, Elin och Micke. Trevligt trevligt! Blir dock lugnt då man ska upp o jobba imorgonbitti. Nej jag kör på nästa onsdag istället. Enda onsdagen på hela sommaren som man kan gå ut och ta sig en öl/cider.


Igår badade man för första gången iår också. Bedrövligt. Men vädret har ju inte varit det bästa heller. Maria och Andreas var dock riktigt badkrukor.

På tal om Andreas så åkte han hem igår och det känns faktiskt tomt här i lägenheten när han inte är här. Allt blir så mycket mysiga när han är här. Men till helgen så :)

Och på tal om helgen. På lördag blire partaj. Grundsta som gäller. Missade förra helgens bravader där men det händer inte en gång till. Nej på lördag ska vi dit och härja med grabbarna igen. Precis som på gatu :)


Oj nu tickar klockan iväg ser jag. Ska vila mig lite innan man ska styra iordning sig lite innan Kramm...


min :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 9 oktober 2008 20:27

Jag tog och bytte blogg, så ni finner mig här istället   http://lenadahlberg.blogg.se/ ...

Av Lena - 3 oktober 2008 13:55

Idag är det fredag, helt klart alla veckors bästa dag. Tog en riktigt sovmorgon och nu har jag diskat, plockat undan lite och gjort mig själv klar för att gå en sväng på stan och få lite saker inhandlat.   Igår spenderade jag kvällen hemma hos min sy...

Av Lena - 30 september 2008 16:11

..efter fredag då, såklart! Idag släpptes ju nya avsnitt av OTG och GG. Great! Ska dock vänta och se dom ikväll då älsklingen också här, mys <3 Dagarna bara rinner iväg nu och snart rycker han in min lilla plutt. Söndagen den 13 skjutsar jag ner h...

Av Lena - 29 september 2008 15:15

Då är det snart dags för att börja knalla iväg till jobbet igen. Känns väldans segt måste jag säga, soffan ser såå härlig ut... Ska försöka åka in en sväng på dollar sen också om jag får tid över på jobbet. Såg att jag varken hade typ hushållspapper,...

Av Lena - 29 september 2008 14:08

Är som sagt ledig idag mellan 12-16. Hitills har jag bara slöat i soffan. Mår lite dåligt då jag kollar runt i min lilla lya, ser förjävligt ut. Ska alldeles strax ta tag i disken, ett måste. Jag får ta resten ikväll när jag kommer hem, damma, torka ...

Ovido - Quiz & Flashcards