Alla inlägg den 30 juli 2008

Av Lena - 30 juli 2008 20:09

Satt och funderade, och kom fram till att jag verkligen hatar när folk behandlar en som skit. Tror att man kan komma och gå som man vill och göra hur man vill. Men så fungerar det inte i min lilla värld. Nejnej. Jag har varit med om det förut. Folk har betett sig som svin sedan kommit tillbaks, bett om ursäkt och trott att allt ska bli bra igen.

Många gånger har jag tagit emot den där ursäkten men nu är jag less på att ta en massa skit och att folk ska få behandla en hur de vill.


Man kan faktiskt inte bara komma och gå hur man vill.

Jag blir så arg!


Nej, på tal om nåt helt annat. Maria och Elin har börjat klunka..och här sitter jag. Suck! Men bara 45min drygt tills jag får knalla hemöver. Skönt!

Längtar efter min söta pojkvän gör jag också. Jag åker till Luleå i helgen och han till Ösund på yran så det dröjer ett tag innan vi ses igen, men det ska nog gå bra! :)


Av Lena - 30 juli 2008 18:15

Ja, jag sitter som sagt på jobbet nu. Jobbade 7-12 tidigare, slocknade direkt när jag kom hem. 15.00 ringde alarmet och det var bara att pallra sig till jobbet igen. Samma visa imorgon. Slutar iaf kl 21 så då blir det hem och svida om lite snabbt. Tänkte följa med Maria, Izza, Robin och Elin på Kramm, kolla läget lite. Alltid trevligt o träffa folk.


Min kusin Jennie ringde för ett tag sen också. Undrade om jag kunde servera på ett bröllop i helgen. Lät väldans kul och hade jag varit hemma i helgen hade jag helt klart ställt upp. Men nu blir det att man drar till Luleå istället. Hade inte tänkt åka först men då syrran har gratis biljett, bjuder på mat och pappa bjuder på bussresan..ja då kan man bara inte tacka nej. Kommer bli riktigt roligt, hoppas man kan lyckas tjata med sig Maria också. Hade varit hur kul som helst!  :)


Nä man kanske ska ta o jobba på lite till..

Ses på kramm..


Ovido - Quiz & Flashcards