Direktlänk till inlägg 28 januari 2008

Ny vecka igen då..

Av Lena - 28 januari 2008 19:16

Har verkligen ingen ork till att dra hela helgen i alla detaljer. Men helgen har varit helt amazing. Helt underbar. Så otroligt rolig! Och det tackar jag alla i min omgivning för. Ni gjorde den great ;) Fredagen vet ni redan. Lördagen jobbade jag 7-12. Sen hem o göra sig iordning. Jag o Maria började med sallad o dricka hemma hos Robban. Sen kom Fia också. Sen vart det festligheter hemma hos Carro, och roligt vare! Precis de som jag vill ha runt om mig var där. Kunde inte bli bättre. Emmelie saknades dock. Men det tar vi igen! Får skvallra lite imorgon om det blir fika på bakfickan! =)

Mycket roligt hände under kvällen. Vart till o med en tripp på hemköp ^^

Jaja, orkar inte säga så mkt mer om kvällen. Riktigt rolig kväll med underbara människor, thanks ;) Och min mobil fann jag på slutet igen på golvet vid baren, kung! ;)

Aja..jag låter bilderna säga sitt istället om kvällen..


Igår var jag bakis, riktigt bakis. Höll på spy på träningen. Har nu kommit fram till att jag aldrig mer ska träna bakis, fyfan!


Lägger ut lite bilder här sen..

Finns även på bilddagboken o facebook..


 
 
Emmelie

Emmelie

28 januari 2008 20:26

Men Lena då! Du skulle ju inte träna ;) Bara titta på vare väl?
Yeah! Imorgon tar vi igen skvallret och om inte alltför lång tid tar vi igen festandet!

http://emmelienilsson.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 9 oktober 2008 20:27

Jag tog och bytte blogg, så ni finner mig här istället   http://lenadahlberg.blogg.se/ ...

Av Lena - 3 oktober 2008 13:55

Idag är det fredag, helt klart alla veckors bästa dag. Tog en riktigt sovmorgon och nu har jag diskat, plockat undan lite och gjort mig själv klar för att gå en sväng på stan och få lite saker inhandlat.   Igår spenderade jag kvällen hemma hos min sy...

Av Lena - 30 september 2008 16:11

..efter fredag då, såklart! Idag släpptes ju nya avsnitt av OTG och GG. Great! Ska dock vänta och se dom ikväll då älsklingen också här, mys <3 Dagarna bara rinner iväg nu och snart rycker han in min lilla plutt. Söndagen den 13 skjutsar jag ner h...

Av Lena - 29 september 2008 15:15

Då är det snart dags för att börja knalla iväg till jobbet igen. Känns väldans segt måste jag säga, soffan ser såå härlig ut... Ska försöka åka in en sväng på dollar sen också om jag får tid över på jobbet. Såg att jag varken hade typ hushållspapper,...

Av Lena - 29 september 2008 14:08

Är som sagt ledig idag mellan 12-16. Hitills har jag bara slöat i soffan. Mår lite dåligt då jag kollar runt i min lilla lya, ser förjävligt ut. Ska alldeles strax ta tag i disken, ett måste. Jag får ta resten ikväll när jag kommer hem, damma, torka ...

Ovido - Quiz & Flashcards